plots niet meer lopen

Mijn dochter hield gister in 1 keer op met lopen. Ze zei pijn te hebben in rechterbeen.
Dus al kruipend de kamer door en van de stoel glijden op haar knieeen.
Ik dacht eerst misschien wel aandacht vragen.
Maar vanochtend nog steeds niet lopen, en als ze er wel op stond ging ze huilen.
Dus ben vanochtend toch maar naar de HA geweest en die denkt aan een ontsteking in haar gewricht. (heup).
We moeten het aankijken en als ze erger wordt moet ze in het zkh op de foto.
Nu loopt ze sinds vanmiddag wel weer een beetje, maar hele kleine stukjes en roept constant au wil niet lopen en als ze loopt is het vreselijk mank...
Maak me best wel wat zorgen, maar wil ook niet te bezorgd zijn.
We kijken het morgen nog even aan, en anders toch maar even een foto laten maken.

Iemand hier ervaring mee?

Hoi mama van Sara (Harmke, toch?)

Jeetje zeg, volgens mij ben je helemaal niet te bezorgd! Jij kent je dochter natuurlijk het beste, maar dit lijkt me geen standaardnormaal gedrag om aandacht te krijgen, daarvoor duurt het te lang voor een tweejarige, toch?

Gewoon morgen al foto's laten maken zou ik denken als er echt een ontsteking zit, lijkt me dat bijzonder pijnlijk voor haar. En misschien duurt het nog langer voor ze weer loopt als ze lopen gaat associeren met pijn (dus ook als het straks geen pijn meer doet).... Je zult vast medicijnen krijgen om de ontsteking tegen te gaan. En als het niks is, dan weet je dat ook maar zeker.

Sterkte en beterschap in ieder geval! Ik zou echt niet te lang wachten met foto's maken.
Groetjes
Susan

hey meis,

ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar weet wel dat mn moeders buuf een ontsteking aan haar heup heeft gehad en daardoor ook een tijdje niet kon lopen maar na medicatie is het helemaal weer overgegaan....

maar dat zo`n kleine meid daar last van kan hebben....zou het geen groei in de beentjes zijn ofzow??? hier heeft mn buurmeissie nl ook erg last van, ze is 4 maar loopt ook af en toe of mank of een daggie niet.....

ben wel heel benieuwd hoor dus houd ons op de hoogte,

in ieder geval veel beterschap voor die lieve ondeugende sara een geef dr een dikke knuffel

suc6

liefs denise

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, dit lijkt me ook écht geen aandacht-trekkerij. Morgen inderdaad maar snel foto's laten maken, en hopelijk is het dan met medicatie snel achter de rug. Sterkte!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Hoi Susan, Denise en myrna,

Nou man is eindelijk thuis, had 24 uurs dienst.
En ik had nog even gegoogled, omdat de ha zei dat het veel voorkomt..Nou het is dus volgens de ha: coxitis fugax. En een foto of bloedprikken heeft dus niet veel zin. Dus man en ik hebben besproken dat we het nog even aanzien....
Ze is namelijk niet ziek en niet jengelig. Ze wil alleen niet lopen.
Dus we kijken het nog even een paar daagjes aan, het zou nm na een week ong over moeten zijn.

Bedankt voor jullie medeleven!! Super!

Bedankt Jen voor je lieve telefoontje!! Beterschap met Mike!!

Terug
Bovenaan