Plots twee keer zoveel drinken

<p>Dit forum gaf me al veel wijze raad en nuttige ervaringen. Hopelijk ditmaal ook :). Onze baby (binnen 2 dagen is ze 4 maand oud) drinkt net voor het slapen gaan plots 265ml ipv de gewone 200. Op zich voor mij geen probleem omdat ze er zelf achter vraagt maar is dit niet extreem veel?</p><p> </p><p>We hebben een ritueel sinds 1 maand dus ze weet perfect wanneer het bedtijd is voor haar (ook al duurt het soms eeuwen tegen dat ze echt slaapt haha)</p>
 
Tja dat gebeurde hier soms ook. Na een fles van 180cc gingen ze soms niet slapen dus dan kregen ze in bed nog 60-90cc extra en dan sliepen ze wel. Dat was dus een flinke fles als je die hoeveelheden bij elkaar optelt ;) maar ach, daarna sliepen ze als roosjes dus dan zullen ze t wel even nodig hebben ;)
 
Ik denk dan maar: veel kinderen krijgen rond die tijd nog volledige borstvoeding en dan weet je helemaal niet wat ze drinken. Ze stoppen als ze genoeg hebben... Dus dat kan soms ook stiekem heel veel zijn geweest... Ze zal het dus wel nodig hebben! Zal me er niet te druk om maken, groeispurtje?
 
Terug
Bovenaan