is het dan niet handiger even een half uurtje te wachten met verschonen, maximaal natuurlijk want je wilt geen kapotte billetjes, maar in ieder geval tot je redelijk zeker bent dat hij klaar is met poepen? Als ik het zo lees zou ik me eerlijk gezegd dáárover geen zorgen maken.. zeker als het gewone luiers zijn, (dus niet waterdun) je kleintje vrolijk en allert is en voldoende plasluiers heeft, hoef je voor uitdroging niet bang te zijn!
Wat betreft het drinken; ik heb het zelf niet meegemaakt maar wel veel gelezen hier op het forum, de vier maanden dip zou misschien bij jullie ook het geval kunnen zijn..
Mijn buurjongetje heeft het ook gehad, zo rond de vier maanden een periode van een week of 3 dat hij aanmerkelijk minder dronk dan hij mocht en voor die tijd deed!
Er zullen ongetwijfeld nog meer mensen reageren, die er wel ervaring mee hebben.
Ik weet natuurlijk alle ins en outs niet van jullie kindje, stevig/mager, te vroeg of op tijd geboren, noem maar op maar persoonlijk zou ik het even aan je kleintje overlaten wat hij drinken wil, je kunt namelijk ook in een cirkeltje draaien; hij drinkt minder=> dus jij gaat eerder weer een fles aanbieden=> maar hij heeft dan nog geen honger want hij is om de vier uur gewend ipv om de 3 uur => zo begin je weer van voor af aan!
Nogmaals, vrolijke allerte beeb, voldoende plasluiers en geen diarree is naar mijn mening een tevreden beeb!!
Veel succes!
En als je het helemaal niet vertrouwd gewoon ff bij het CB naar binnen lopen!
Groetjes Saskia