plotseling naam twijfel, help!

A

Anoniem

Guest

het is heel persoonlijk dat weet ik maar toch graag jullie mening.

we gingen eigenlijk voor EVAN

maar twijfel nu of LUC niet leuker is

wat vinden jullie?!

Voordat ik een naam noem: het twijfelen is normaal hoor! Heb ik ook gehad, maar we zijn bij de originele namen gebleven.

Ik zou gaan voor Luc. Ben meer van het "Nederlandse".

Nogmaals: laat je niet van de kaart brengen, als jullie Evan willen en daar lang en goed over hebben nagedacht: gewoon doen!

Succes!

Twijfel is idd heel erg normaal....
Wij hadden al een naam toen ik 10 week zwanger was.....ik ben nu 30wk+1dag en we hebben ongeveer anderhalve week de naam toch weer veranderd voor ons meisje hahahaha....

Ik zelf kies meer voor Evan...maar t is jullie keuze...

Liefs Randy
mama van Ninthe*
30wk+1dag zwanger 2e wondertje

Hoi,

Ik vind EVAN specialer. Maar ja, als je 10 reacties krijgt zul je toch verschillende antwoorden krijgen!

Succes met beslissen!

Tja ik vind Luc erg leuk maar Evan vind ik ook mooi en apart...!
Je moet echt kiezen wat jullie t leukste vinden!
Twijfel op t laatste moment is hier ook heel herkenbaar! hahaha

Liefs L81

Beide namen zijn erg leuk, en ik zelf heb ook mijn twijfels. Ik vind dat je het er gewoon met je man/vriend/partner erover moet hebben en beide opties open moet laten staan. Je weet nooit wat er gaat gebeuren.

Met onze dochter hadden we dat ook. We hebben altijd gezegd dat onze tweede dochter Maya zou gaan heten, maar toen ze eenmaal g
eboren werd, zijn we toch voor een andere naam gegaan, namelijk Leah. Zo zie je dat altijd alles kan gaan veranderen.

En zelfs nu ik ook een naam voor onze zoon heb, twijfel ik, maar ik denk wel dat we een goede en leuke, originele naam hebben.

Groeten, Elle

Volgens mij moet je pas echt gaan beslissen na de geboorte, :) Je hebt nu deze twee namen, en als je hem straks in het echt ziet, weet je vast wel zeker of hij een 'echte Evan' is of een 'echte Luc'
Ik vind het allebei leuke namen trouwens!

Terug
Bovenaan