Plotseling november mama geworden

Hallo allemaal,

Ik zat op het januari forum (was uitgerekend op 3 januari), maar mijn zoontje Gabriël besloot op 13 november geboren te willen worden. Dit was natuurlijk veel te vroeg (ik was 32 weken en 5 dagen zwanger), dus ligt hij nog in het ziekenhuis. Hij is 43 cm lang en weegt 2366 gram.
Vandaag kreeg ik het nieuws dat hij uit de open couveuse en in een bedje mag, omdat hij de extra warmte al niet meer nodig heeft. Ook wordt zijn voeding elke dag met 5-10 ml verhoogd en zijn infuusje geminderd. Het is dus een ontzettend sterk ventje!

Liefs
 
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje dan! Hoewel het nog veel te vroeg is en het misschien een boel onzekerheid met zich meebrengt toch een hele fijne en gelukkige tijd gewenst!!

Gr. Louise
 
Hoi trotse mama en papa!
Gefeliciteerd mer jullie zoontje Gabriël!
Wat een mooi gewicht zeg voor bijna 33 weken!
Hopelijk blijft alles voorspoedig gaan en mogen jullie hem over een paar weekjes meenemen!
Liefs Bowi
 
Jeetje dat was even iets te vroeg! Maar Gabriel doet het geweldig goed!!! Fijn hoor! Geniet van deze mooie tijd samen en ik hoop voor je dat je ventje lekker snel met je mee naar huis mag!
Veel liefs, Suus
 
Gefeliciteerd met je zoon!
En welkom bij de novemberclub. Wel erg veel te vroeg maar idd wat een super goed gewicht! Fijn dat hij gezond is! geniet ervan en veel plezier samen.
groetjes en liefs Hanneke
 
Gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat doet hij het goed dat hij nu al naar een bedje mag. Hij heeft ook een heel mooi gewicht en lengte zeg!

Veel sterkte nog even tijdens deze ziekenhuis dagen. Ik hoop dat Gabriël snel naar huis mag en dat jullie gauw als gezinnetje samen kunnen wennen en genieten.

Melian
 
Gefeliciteerd met jullie zoon!!! En welkom op het november forum! gelukkig gaat het goed met hem ondanks dat hij te vroeg is geboren!! Hopen dat hij snel mee naar huis mag! Geniet!!!

Liefs Liesbeth
 
Terug
Bovenaan