plotseling nu al een echo gehad

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Omdat ik zulke erge buikkrampen en buikpijn bleef houden. Met zelfs donkerbruine afscheiding mocht ik vanmorgen al komen voor een echo.

Gelukkig was alles helemaal goed, ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Zelfs het hartje klopte al heel duidelijk. Ik ben zo ontzettend blij!!

Die afscheiding komt waarschijnlijk door de innesteling of mn baarmoedermond. Kan helemaal geen kwaad zei ze.
Als ik over 3 weken nog steeds deze klachten heb mag ik weer terug komen bij de gynaecoloog en krijg ik weer een echo!

Liefs Annie1

Hoi Meid,

Nou gelukkig dat alles goed is. Mooi gezicht he zo'n wondertje, ga er maar lekker van genieten.

Wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Liefs Fruit Girl

Fijn om te weten dat het goed zit!
Ik had precies hetzelfde. De afscheiding en vloeiing bleef echter aan tot 12 weken. daarna geen last meer van gehad.

Veel plezier met je zwnagerschap.

hoi hoi..

wat een geruststelling he dat je dan het hartje ziet kloppen op het beeldscherm en dat je weet dat alles goed is?
ik ben zelf 11 weken en 2 dagen zwanger vandaag en heb al 4 echo's gehad.
de eerste echo was om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, omdat ik ook erge krampen en pijnen had in mijn buik, maar er was niet bijzonders aan de hand. de tweede en derde echo waren weer naar aanleiding van kramp en pijn in de onderbuik, toen kwamen ze er achter dat het mijn darmen maar waren (gelukkig!)
de 4e echo was de eerste geplande echo in het ziekenhuis, omdat we in januari een miskraam hebben gehad mochten we dus al een vroege echo laten maken.
woensdag hebben we de eerste echte officiele echo in een echopraktijk en ik kijk er weer echt naar uit ons kleine zeepaardje weer te zien en het hartje te horen kloppen.
maar goed, dat was een heel verhaal, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is; maak je niet te druk als je iets bloed verliest want  negen van de tien keer is er niets om je zorgen over te maken.
geniet lekker van je zwangerschap en luister verder goed naar je lichaam! buikpijn/steken/krampen betekenen vaak dat je iets te veel hooi op je vork neemt en dus even moet gaan liggen en rusten.
ik hoop dat alles verder goed gaat! succes!
groetjes antoinet

Hey meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Ik moet zeggen dat ik nu ik de echo gehad heb een heel stuk geruster ben!

Ik wens ons allemaal een goede zwangerschap toe!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan