plus altijd zwanger?

A

Anoniem

Guest
lieve meiden
ben al een jaar bezig en loop net bij het ziekenhuis en daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk geen goede eisprong en alles heb
moest nog 1 keer voor zekerheid bloed laten prikken
en nu ben ik over tijd heb voor zekerheid een test gedaan (meer voor de lol)
en een dikke vette plus meteen!
ik snap het niet
kan het ook zo zijn dat je dan niet zwanger bent?
ik heb geeneens foliumzuur meer genomen omdat ik straks met medicijnen zou starten om eisprong te krijgen dus dacht echt dat het zo niet zou lukken
zou het dan echt?

kuss patries

hoi patricia,

Jeetje wat een verassing voor je. maar ik geloof niet dat er ooit een plus komt te staan als je geen hcg in je urine heb zitten.
Was heteen test van CB. Anders kan je vandaag een andere test doen. b.v de digitale van cb dan weet je het zeker. Maar als je het zo beschrijft denk ik dat je enorm mazzel heb hoor en gewoon op de normale manier zwanger betn geworden. En als de Sodemieter weer aan het foliumzuur.

succes en laat het ff weten he.

xxx bambi

Hoi Patries,

Volgens mij ben je hartstikke zwanger. De test zou anders echt wel negatief zijn.

Van harte gefeliciteerd en nu maar gauw weer foliumzuur innemen!!!

Groetjes Joyce

ja het was ook nog een cb test
en heb al meteen foliumzuur ingenomen
pff... kan het niet geloven

xxx

Nou meid, het lijkt er toch echt op dat je zwanger bent. Ik ga je vast feliciteren!!!!
Wij hadden 2 jaar geleden vlak voor we de eerste afspraak bij de gyn hadden een positieve test, na ruim 2 jaar bezig te zijn geweest. En nu hebben we een fantastische zoon! Dus ik zou zeggen, ga proberen ervan te genieten.

Ik zou vandaag inderdaad nog een test doen als je zelf twijfelt. Maar de testen reageren op hcg. En dat maakt je lichaam niet aan als je niet zwanger bent.

Groetjes,
Leeuwtje

Hi Patries,

Grote kans dat je zwanger bent!!! Een test (en zeker een van CB) geeft niet zomaar een dikke plus!!! Gefeliciteerd! Zo'n verhaal geeft me weer hoop!

Veel geluk gewenst.

xx Claudine

Terug
Bovenaan