pmo-implanon

A

Anoniem

Guest
heb al even niets van je gelezen... hoe gaat het met je staafje?
Nelleke

Hoi hoi,

Lief dat je er nog aan denkt, ik heb het erg druk ( tenminste dat denk ik dan ..)

Het staafje is er inderdaad met een veel te dikke naald ingebracht ZONDER verdoving, maar het viel best mee hoor ( mijn arm zag eruit of ik mishandeld was, zo blauw )

Af en toe moet ik er effe aan voelen..................ach heb ik ook wat om mee te spelen.

Het uitsrijkje was minder, ik moet halverwege december geopereerd worden, er zitten onrustige cellen die de gynecologe graag weg wou halen, ze halen dan onder narcose een plak van de baarmoedermond af en branden het dan dicht.

Veder gaat het goed.

Groetjes Sil

wow, zonder verdoving? Ben ik blij met m'n huisarts zeg!

En dat van die operatie...iehlehlehhll
Klinkt heel eng. Een PLAK van je bm-mond.....dichtbranden ....brr.
Heel veel sterkte daarmee. En als het inderdaad onrustige cellen zijn kan je ze maar beter kwijt zijn toch

Oei, klinkt heftig zeg, die operatie! Zitten er nog consequenties aan met het oog op menstruatie oid? Hoe sta je er zelf tegenover (nuchter, zenuwachtig?).
Het duurt nog even, maar alvast succes/sterkte/beterschap (weet niet zo goed wat ik het beste kan wensen in dit geval...).

Groetjes,
Ellen mv Julian

wat balen zeg dat het uitstrijkje niet goed was, het duurt nog even maar alvast succes met de operatie.

Liefs sandra

Sil, twee jaar geleden heb ik ook een Lis.
(lisexcisie) gehad dus als je nog vragen hebt...
sterkte!

Terug
Bovenaan