PMS..., maar wanneer word ik nou ongesteld?

..like the titel says..
Ik heb de laatste weken het gevoel dat mijn menstruatie er weer aankomt, maar het blijft bij een gevoel. Ik geef nog 1,5x borstvoeding pd..
Wat is jullie ervaring?

ik was na 10 weken weer ongesteld ondanks de volledige borstvoeding helaas....

en helaas mn cyclus is aardig regelmatig ondanks dat ik nog steeds bv geef

liefs Danielle Amy 6 maanden

Ik werd weer na ruim 6 maanden ongesteld...voelde het niet echt aankomen..ik geef nog steeds volledig bv. Ben benieuwd of er nu gelijk weer regelmaat in zit! volgende week zou weer moeten dus we wachten af!

ik geef ook nog volledig borstvoeding maar werd heel erg pech voor mij, al na 6 weken ongesteld. en nog erger ik ben het nog steeds om de week:( hormonen volgens de HA.
dus wel een heeel regelmatig schema:(

ik voelde me laatst en keer een paar dagen misselijk en moe enzo, ik heb een vage druppel verloren maar that's it verder nog niks te bekennen. Fiene is nu 6,5 maand, ze krijgt wel nog zo'n 6x bv.

Hier ook een vage druppel inmiddels! Echt bizar, maar ik hoop dat ik ff goed ongesteld word.. Voel me opgeblazen en helemaal neit lekker. Ws piep ik over een dag anders..
Gean...dat is balen! Ben je niet erg moe?
Thnx voor reacties btw. Veel verschillen.. echt per persoon anders
x Taraneh

hier nog niks, ook nog volledige bv. Bij mijn eerste pas na 10 mnd ongesteld. Nu moet ik erbij zeggen dat ik niet echt een goede cyclus van mezelf heb. Nu heb ik die voorlopig ook niet meer 'nodig' dus laat het maar lekker wegblijven :)

Terug
Bovenaan