Pms

<p>Dag,</p><p>Zijn hier dames bekend met pms? </p><p style="text-align: left;">Na ongeveer een half jaar na de bevalling begon de menstruatie weer ondanks borstvoeding. En rondom de eisprong en de weken daarna heb ik erg veel last van gevoelige borsten met kolven. Negatieve gedachten, erg vermoeid, soms wisselende stemming. En ongelooflijk veel trek in zoetigheid. Ik voel gewoon dat de menstruatie dan bijna komt ik kan bijna niet wachten, want het voelt dan alsof het licht weer doorbreekt na een donkere tunnel. Wie herkent dit?</p>

Ik herken het heel goed, ik ben er zelfs achter gekomen dat ik PMDD heb, het nog gemenere broertje van PMS... en aangezien het bij jou ook al rond je ovulatie begint, zou het me niks verbazen als jij het ook hebt... ik slik al jaren Teunisbloemolie van de natuurwinkel (koudgeperst!) In combinatie met magnesium en b6, dit werkt al een heel eind. Deze week dus mijn openbaring gehad wat betreft de PMDD en nu dus ook Monnikspeper erbij gaan slikken. Maar ik weet niet of je deze dingen ook mag slikken als je kolft... ik kan niet zonder in ieder geval.. lees je eens over PMDD, teunisbloemolie en monnikspeper in! Het leven is zoveel leuker als je je leuke zelf kan zijn (zoals die ene week na je menstruatie ?)

Terug
Bovenaan