pms

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Zins de miskraam krijg ik steeds meer last van pms.
En aangezien ik bijna 100% zeker weet dat ik niet zwanger ben(ivm ik griep mijn man druk met werk dus weinig geklust) word ik er onwijs gek van.

Dus vroeg me af of jullie tips hadden om het te verlichten

Oh hier nog een!! Maandag is mijn nod maar heb al weer sterk t idee dat ik gewoon ongesteld ga worden. Sjacharijnig joh....pffff.
Ik heb dat sinds een paar jaar (na mijn tweede) ook steeds erger gekregen. Schijnt bij heel veel vrouwen voor te komen naar mate ze ouder worden en na zwangerschappen. Gaat pas over met de overgang...nou lekker dan!!
Teunisbloemolie schijnt te helpen.
En een gezondvoedingspartoon ook. Moet je maar een googlelen.

Lekker irritant he!
En dat gecombineerd met toch weer een stukje teleurstelling. Bah.
Probeer maar zoveel mogelijk bij iedereen uit de buurt te blijven en koop een dikke reep chocola voor mezelf ;-)

Wannneer ben jij aan de beurt?

Sterkte!

Ik moet ongeveer de eerste ongesteld worden..
De miskraam was me 3de zwangerschap.

Ik word echt humeurig, onrustig, slecht slapen en word echt een chocolade junkie.
Daarnaast de klachten buikpijn, misselijk, en pijnlijke borsten en vooral de borst waar ik vorig jaar aangeopereerd ben gaat onwijs pijn doen

teunisbloemolie schijnt idd goed te helpen, maar dat mag toch niet als je zwanger probeert te worden?

Op de verpakking staat niets over dat het niet mag en ook op internet vind ik zo snel niets..

Vond dit op de website van emofol

3. Kan ik visolie en teunisbloemolie veilig tijdens de zwangerschap gebruiken?

Zowel visolie als teunisbloemolie leveren belangrijke essentiële vetzuren die juist cruciaal zijn voor een goede gezondheid van moeder en baby. DHA uit visolie is nodig voor een juiste groei, ontwikkeling en werking van de hersenen, ogen en zenuwstelsel. Hiervan blijkt uit studies dat de foetus 67 mg per dag opneemt. Van AA, een omega-6-vetzuur dat uit GLA kan worden gevormd, blijkt de foetus zelfs 250-400 mg per dag via de placenta op te nemen. Volgens een zeer uitputtende analyse van ruim 30 klinische studies is het gebruik van zowel visolie als teunisbloemolie veilig voor de moeder, foetus en baby. In vrijwel al deze studies wordt er juist gewezen op de nadelen voor de gezondheid wanneer er tijdens de zwangerschapsperiode te weinig DHA en AA wordt geconsumeerd.

Terug
Bovenaan