Po, en alle andere zwangeren gefeliciteerd

Po, ik zie dat je al ruim voor je nod weet dat je zwanger bent, geweldig !
Anne33, Anke , hoe gaat het met jullie ?
Ik ga dit weekeinde lekker uit, naar zee.Ik heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen of andere klachten, dus ik wacht het wel af.
Groetjes Zoey

Hoi Zoey,

Tja, ik dacht eerst zeker te weten dat ik zwanger was.. maar nadat ik gisteren een testje heb gedaan en die was negatief weet ik dus bijna zeker dat het niet zo is.. :'-((
Dus maar gewoon afwachten tot morgen en dan weer opnieuw beginnen..
Ik had dus wel allerlei klachten en dus wist ik het zeker.. ben gewoon schijn zwanger?? Mijn hond heeft dit ook eens gehad, errug grappig om te zien.. hihihi ging slepen met een knufel beest van mij en dat beest was stuk groter dan de hond zelf en moest steeds bij haar drinken.. zal ik dus nu maar een pop gaan zoeken?

Ik heb trouwens nu wl al steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden..
dus.. morgen zullen de duivels er wel zijn..
wens jou heel veel succes en laat weten hoe en wat..
Veel plezier aan zee en wordt niet te bruin!! :))
liefs anne
xxx

Hoi Zoey,

Bedankt, ik moet zeggen dat ik ook geen verschijnselen had, alleen een beetje gevoelige tepels. Nu ik de test heb gedaan ga ik natuurlijk op meer dingen letten. Mijn buik is wel opgezet (alsof ik heel veel heb gegeten). Ik had getemperatuurd en daardoor vermoedde ik dat mijn nod eerder was, vandaar de "vroege" test.

Anne33, jammer joh, ik heb ook steeds het gevoel gehad (eerder dan) dat ik zwanger was en toen was de test negatief, nu verwachtte ik het juist niet en nu ben ik het, heel appart.

Succes en ik hoop dat je straks toch nog positief test!

Liefs Po

Terug
Bovenaan