PO

Hey Po,

Je reageerde op mijn berichtje maar heb jij al je eerste echo gehad?
Ik heb nog een paar keer gezocht maar kon het niet vinden. Zit je er nog op te wachten misschien. Ben heel benieuwd hoop dat alles ok is.
Laat je het me even weten? Weet je toevallig ook hoe het met Gitta is?
Ik weet dat ze een echo had met 8 wk en dat leek toen gelukkig goed, weet jij meer
Groetjes,
Biate

Hoi Biate, ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad met bijna 8 weken en we hebben het hartje zien kloppen. Nu is het nog ff spannend tot de 12 weken maar dit is een begin, er zat iets en dat was de vorige keer wel anders.

Ik zag helemaal geen bekende namen meer hier dus heb ik het hier niet neergezet, vond ik ook zo lullig staan.

Maar hoe ging het toen bij jou Biate, jij hebt toen de tweede keer ook eerste een hartje gezien?

Ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie.

Met Gitta is ook alles goed, ik zal ff kijken of ik een berichtje van haar kan vinden, dan kopieer ik het wel hierheen.

Liefs Po

Hoi Biate
Is even geleden dat je iets van mij het gehoord maar alles nog steeds z'n gangetje en ook niet zwanger! we zijn lekker op vakantie geweest en heb mijn zinnen kunnen verzetten! was wel even nodig mijn cyclus is ineens van 28 naar 33 dagen gegaan ook een beetje raar maar is nu de 2e keer dus is makkelijker om mijn ei uit te rekenen!
Mijn naam is van joyce naar joyce1975 gegaan want andere was denk ik al bezet!!
fijn weekend en tot schrijfs kus joyce

Hallo dames!!

Ik ben er ook nog alleen heb ik een tijdje niet meer geschreven. Het zag er dus goed uit PO! Fijn hoor! Het gaat vast goedkomen nu! Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!!
Hoe voel je je lichamelijk? Last van kwaaltjes?

Biate en Jeanette!! Bij jullie helaas nog niets te melden lees ik. Ik hoop dat daar snel verandering in komt!

Ifs inge

Hey meiden,

Leuk even van iedereen wat te horen.
Po super dat je het hartje hebt zien kloppen. Bij mij was de eerste keer echt een leeg vruchtzakje. De tweede keer was er wel iets, (echo 7 wk) maar nog niet een kloppend hartje. Die heb ik nog nooit mogen zien. Ze hadden toen alleen iets van dat ik net iets te vroeg voor een echo was. Ze waren de tweede keer positiever maar na 2wk bleek het dus weer niet goed te zijn. Dit is een positief bericht, Po. Als je de 8 wk haalt dan haal je de 12 ook! Toch blijft het nog even spannend.

Joyce1975 ik heb er ook maar een naam achter gegooid die niet klopt, je moet toch wat. Maar jij doet het ook wat rustiger aan, best wel goed gevoel he wat minder druk erop.

Jeannette, leuk dat ik nog een kus van je heb gekregen, bij jou is het bijna zover. Ben wel erg benieuwd, je laat het weten he! Nog even de laatste weekjes aftellen.

Leuk dat jullie allemaal hebben gereageerd, Inge en Joyce dat het voor os ook maar gauw raak mag zijn.

Heel veel liefs van mij

Terug
Bovenaan