poe.poe wat word je toch moe van mensen!!

hallo allemaal..
afgelopen 2weken is het best wel zwaar geweest..
ik kreeg me eerste echo.. en daaruit bleek dat ze dachten dat ik een buitenbaarmoeder zwangerschap had.. gelijk door verwezen naar het ziekenhuis.. weer een echo.. kregen we te horen.. nou ik snap niet waarom je doorverwezen bent maar het is voor 90 % een normale zwangerschap..
3dagen erna.. buikpijnen....net weeen.. krampen kon niet meer ziten op me billen..
even later bloedverlies... huisartspost gebelt.. ja kom maar gelijk..eenmaal daar kregen we het nieuws je baarmoeders mond   staat open... en we zien bloed dus het vruchtje komt eruit.. het word een miskraam...   nou ja dat was het dan voor ons.. wat konden we eraan doen???
volgende dag.. ik voelde me zo fit als ik weet niet wat dus naar het ziekenhuis gebelt.. was ook zo erg onzeker..
eenmaal daar weer een echo..
het eerst wat ik zag.. een hartje kloppen!! WOW.. het leeft... ze zeiden in het ziekenhuis niks aan de hand snap niet waarom ze weer zoiets zeggen.. gewoon naar 5dagen klopt het hartje in 1keer.. en is het enorm gegroeit eerst zagen we gewoon een zwarte vlek..
vandaag weer een echo gehad.. want moet op controles blijven tot de 12weken.. en het was toch weer gegroeit..   wat gaat dat snel zeg... onbegrijpelijk..
vandaag konden ze pas uitsluiten hoeveel weken ik nu was.. en dat kwam uit op 7weken... 28 janu hebben we weer een echo.. maar ik hoop nu toch echt dat de mensen geen dingen gaan zeggen wat dus echt niet waar is.. je word er zo onzeker van!

dit wilde ik even kwijt...
liefs,
Manuela en Dani

Hoi manuela,

Jeetje: wat een verhaal zeg!
Ik kan me voorstellen dat je daar heeeel onzeker van wordt.
Maar natuurlijk vooral superfijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Mooi is dat hè!!!

Anne

Jeetje meid,

Als je daar al niet onzeker van wordt weet ik het ook niet meer. Wat een gedoe man.
Ben in ieder geval erg blij voor je dat alles goed gaat en dat je het hartje hebt zien kloppen. Geweldige ervaring is dat.
Geniet lekker van je zwangerschap en vertrouw op je lichaam.

Groetjes Frupke

ja mijn man wilt ook een klacht in dienen.. maar we zouden echt niet weten waar we dat zouden kunnen gaan doen..
want dit is echt niet leuk meer...
in het begin van de zwangerschap was het ook zo vreemd,.. de zwangerschapstest was positief en bloed test bij de dokter negatief... maarja dat kwam misschien toch omdat het zo pril was.. maar deze zwangerschap is voor ons zo vreemd... een en al onzekerheid!!

xxxx bedankt voor jullie reactie's

Hoi Manuela,

Daar zou iedereen super onzeker van worden! Wat een verhaal zeg. Je mag van die mensen toch verwachten dat ze een echo goed kunnen aflezen! Wat vervelend zeg. Misschien dat je op de internetsite kunt vinden waar je terecht kunt met je klacht! Bij het ziekenhuis hebben ze in elk geval zeker een plek waar je je klacht kunt indienen. Succes ermee!
Hopelijk kun je vanaf nu wel gaan genieten van je zwangerschap en verloopt het verder normaal.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan