poe poe

Poe hee..
Wat is dit k*t! Ik zit weer in een dag vol met moodswings, misselijkheid vreetkicks en moeheid. Dit deel van de zwangerschap vind ik toch het minst leuk moet ik eerlijk zeggen. Maar gelukkig kan ik hier ff klagen haha ;)

Hoe is het met de andere zwangere dames?

Hoi!

Hier gaat t momenteel eigenlijk wel goed, weinig zwangerschapskwaaltjes!
Pas nog moeten overgeven, was toen bang dat ik dat veel meer zou krijgen, maar t valt mee tot nu toe! (klop het ff af)

Xx

Moe, moe en moe ben erg duizelig geweest maar gelukig is dat een stuk minder geworden ! Blijf het toch allemaal bijzonder vinden wat er allemaal met je lichaam gebeurd ook al zijn het soms wat mindere dingen

Hahah die kwaaltjes horen er nu eenmaal bij. Hier idd erg moe soms niet vooruit te branden en vooal in de ochtend kokhalzen niet echt misselijk ofzo gelukkig (afkloppen) en gespannen borsten. Verder weinig klachtjes gelukkig maar het is nog pril ;-)

Hier hetzelfde probleem.
Ik heb echt suuuuuuuuuuuuper veel honger, veel meer dan bij mijn eerste zwangerschap. Het zijn er natuurlijk ook twee, maar toch. Ik ben alles behalve gezellig, mensen kunnen voor hun eigen bestwil maar zo ver mogelijk bij mij uit de buurt blijven. hahahaha. Ik ben blij wanneer het avond is, kindlief op bed ligt en ik heerlijk op de bank of in bed kan gaan liggen en tv kan kijken.

Hier nog 1 met kwaaltjes! S ochtends heel erg misselijk en s middags enorm veel honger.

Ik heb helaas ook last van bekkeninstabiliteit waardoor het erg zeer doet om te lopen en zitten.

Nog maar 8 maanden ??

Tja die kwaaltjes :S Hoort erbij zegt een vriendin van mij die net bevallen is, maar zei had alleen die laatste weken dat ze niet kon slapen, verdorie ik nu al :p Ach heel vervelend, maar goed je weet waar het voor is en dat maakt het al een stuk gemakkelijker :D. Wel heel blij dat het voorjaarsvakantie is en ik even een weekje verlost ben van mijn koters op school :p Heeft iemand nog tips om beter te kunnen slapen????

Terug
Bovenaan