poeh dat was me mijn dagje wel zeg

zo wat een dag hebben we achter de rug, gisteravond kreeg ik ineens veel harde buiken en dacht ik ga wel slapen dan is het morgen weer over, helaas vanmorgen nog steeds veel harde buiken, verloskundige gebeld, ze is hier gekomen heeft hartje geluisterd en inwendig onderzoek gedaan. daarna het advies gegeven onder de douce te gaan en te rusten, 4 uur later belde ze om te vragen hoe het ging, aangezien ik ngo steeds veel harde buiken had, ongeveer 8 in het uur. moesten we naar het ziekenhuis om te kijken of er geen ontsluiting kwam.

in het ziekenhuis aan de CTG gelegen, waarop het hartje goed te horen was, maar ook de harde buiken goed geregistreerd werden. inwendige echo gehad en uitwendig, urine gecontroleerd en weer een CTG.

uiteindelijk waren de uitslagen allemaal goed, geen ontsluiting gelukkig.
wel vond ze op de echo het hoofdje en lichaam wat aan de onder grens liggen van de groei, dus over 2 week een groei echo, het was niet verontrustend, maar ze wilde het toch in de gaten houden. verder moet ik nu echt rustig aan gaan doen, maar dat vind ik wel erg moeilijk, maar goed ik zal het doen.

zo, een heel verhaal, maar vond het ook best spannend vandaag, ben er nu wel gerust op al mogen die harde buiken nu wel een beetje ophouden.

liefs, Karin

jeetje spannend allemaal. wel echt rustig aan doen hoor is wel heel belangrijk.

stertke en idd benieuwd naar de groei echo, waarschijnlijk als je veel rust pakt dan groeit het lekker door.

Ik heb het ook gehad meid, en eerlijk waar, rust is er echt goed voor!!! Bij mij zijn de harde buiken wel afgenomen, al komen ze nog regelmatig en behoorlijk heftig... Gun jezelf echt wat meer rust!!!

ik ga ook echt rustig aan doen, zo n dag als gisteren wil ik echt niet weer!! heb ook wel het idee dat het wel goed komt met die groei echo het was ook niet erg, maar wel aan de onder grens, dus voor de zekerheid wilde ze toch die echo maken, nou ja prima, kunnen we nog een keer ons kindje bekijken.
zal jullie laten weten hoe het gegaan is.

liefs, KArin

heel herkenbaar zit ook al even thuis en moet veel rust houden... als ik me maar iets teveel in span heb ik meteen harde buiken... sommige dagen heb ik ze de hele dag door.. zelf ben ik ook op controle geweest in zkh en aan ctg gelegen... groeiecho gehad enzo.. gelukkig bleek alles goed te zijn en moet ik rustig aan doen en hopelijk blijft ons manneke dan nog even zitten want ben nu ruim 31 wk dus echt nog te vroeg om te komen

succes meis

gelukkig heb ik nu geen harde buiken meer, ze zeiden dat dit ook kon komen doordat de baby is gaan indalen, maar doe vandaag gewoon niets. lekker lezen en wat tv kijken. eerst maar even weer beetje vertrouwen krijgen dat ik dit niet direct weer krijg.
wat wel leuk was was het luisteren naar het hartje van de baby en dat wel een uur lang. ook hebben we ons kindje nog even kunnen zien en over 2 week weer!! dat is dan maar weer het voordeel.

jij ook veel succes boybaby met rust houden, ik merk dat ik het heel lastig vind maar alles voor ons kindje!!!

Terug
Bovenaan