zo wat een dag hebben we achter de rug, gisteravond kreeg ik ineens veel harde buiken en dacht ik ga wel slapen dan is het morgen weer over, helaas vanmorgen nog steeds veel harde buiken, verloskundige gebeld, ze is hier gekomen heeft hartje geluisterd en inwendig onderzoek gedaan. daarna het advies gegeven onder de douce te gaan en te rusten, 4 uur later belde ze om te vragen hoe het ging, aangezien ik ngo steeds veel harde buiken had, ongeveer 8 in het uur. moesten we naar het ziekenhuis om te kijken of er geen ontsluiting kwam.
in het ziekenhuis aan de CTG gelegen, waarop het hartje goed te horen was, maar ook de harde buiken goed geregistreerd werden. inwendige echo gehad en uitwendig, urine gecontroleerd en weer een CTG.
uiteindelijk waren de uitslagen allemaal goed, geen ontsluiting gelukkig.
wel vond ze op de echo het hoofdje en lichaam wat aan de onder grens liggen van de groei, dus over 2 week een groei echo, het was niet verontrustend, maar ze wilde het toch in de gaten houden. verder moet ik nu echt rustig aan gaan doen, maar dat vind ik wel erg moeilijk, maar goed ik zal het doen.
zo, een heel verhaal, maar vond het ook best spannend vandaag, ben er nu wel gerust op al mogen die harde buiken nu wel een beetje ophouden.
liefs, Karin
in het ziekenhuis aan de CTG gelegen, waarop het hartje goed te horen was, maar ook de harde buiken goed geregistreerd werden. inwendige echo gehad en uitwendig, urine gecontroleerd en weer een CTG.
uiteindelijk waren de uitslagen allemaal goed, geen ontsluiting gelukkig.
wel vond ze op de echo het hoofdje en lichaam wat aan de onder grens liggen van de groei, dus over 2 week een groei echo, het was niet verontrustend, maar ze wilde het toch in de gaten houden. verder moet ik nu echt rustig aan gaan doen, maar dat vind ik wel erg moeilijk, maar goed ik zal het doen.
zo, een heel verhaal, maar vond het ook best spannend vandaag, ben er nu wel gerust op al mogen die harde buiken nu wel een beetje ophouden.
liefs, Karin