Poeh...de nachten beginnen er in te hakken,

Zoooo hey....wat kan een mens gaar zijn.
Echt wel weer heel vermoeiend die nachten.
Mag op zich niet klagen want voor een baby van nog geen twee weken doet ze t hartstikke goed.
Om de drie uur en gaat over t algemeen ook gelijk weer verder tukken s nachts.

Ik ben zelf iemand die echt veel slaap nodig heeft. En overdag slapen vind ik lastig. Ga wel liggen hoor (als t kan) maar echt slapen lukt niet.

Vandaag echt gaar!

Weet van die andere twee dat dit ook nog wel even zo doorgaat dus moet er doorheen.

Hoe doen jullie dat?

Ook gaar zijn.... haha. Mijn man gaat er over het algemeen uit, maar we doen het toch samen. Onze andere dochter van 1,5 wordt ook wakker en we horen haar vanuit bed zeggen 'zusje aai' samen moeten we dan stiekem lachen, maar moe is hier op het moment het grote woord.

De andere koters sliepen ongeveer na 6 weken door, we hopen dat dit nu weer gebeurt!

Vanacht heeft ze om 00.20 een fles gehad en toen pas om 5.30 weer! Een aardige ruk gemaakt dus!

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook veel slaap nodig, en overdag liggen wordt wat lastig met meid die ook rondbanjert.
Ik probeer 's avonds op tijd te gaan liggen, maar de tweeling heeft bedacht om tussen acht en elf te jengelen en buikkrampjes enzo.... te hebben.
Ik kan dan ook niet alles aan manlief over laten, want dat vind ik dan sneu en vervelend.
Ik denk dat mijn moedergevoelens veeeeeeeel te groot zijn. Hahaha

Zo Allerlaaste , dat is al een flinke ruk. En je zei al eerder dat jouw kinderen ongeveer met 6 weken door sliepen. Tel zegeningen hoor.
Dat hebben wij helaas niet. Dus ik verwacht t bij deze ook niet.
Zou al heel fijn zijn als t op een goed moment alleen rond 23.00 uur is en dan nog een keer rond 3 a 4 uur.

Nu is t ritme nog ver te zoeken. Moet er vaak nog 2 a 3 X uit s nachts....bv om 1 uur om 3.30 en om 6.00 uur ofzo.
En dat breekt aardig op.

En ifcm: ik heb t zelfde als jij hoor. Ook veel moedergevoelens. En ben beetje controlefreak. Zijn echt de hormonen want bij mij andere twee had ik dat ook. Mijn man moet ook werken dus wil hem niet t zwaarste gedeelte van de nacht laten doen.

Ik ben vanochtend weer terug in bed gedoken en heb zowaar anderhalf uur geslapen. Dat heeft me weer even goed gedaan.

Kwam ook nog deze site tegen: slaapbabyslaap.nl
Niet dat t helpt maar ik vind t zel altijd wel lekker om tips te lezen....dan heb je nog beetje t gevoel dat je iets kan doen.

Slapen jullie kindjes ook veel overdag?
Die van mij slaapt echt nog van voeding naar voeding.
Niet normaal haha.

En hoeveel voedingen krijgen ze?
Die van mij zou nu 100 cc mogen maar dat drinkt ze nooit.
Steeds maar halve flessen 60 a 70 cc.

Ze zijn gemiddeld een uur wakker overdag tussen de voedingen.
Ze krijgen zes keer 120 aangeboden en ik zie wel wat ze drinken. Ze zullen binnenkort wel overmogen op vijf voedingen.
Tenminste.... dat hoop ik. :)

Ze zijn morgen zes weken! is ook afhankelijk van ons ventje. Hij moest van ver komen. Woog op zijn lichts 2280 gram. Hij zal nu net 3500 wegen en dan mag je over naar 5 voedingen. Zijn zusje is lekker kollig dus die mocht al over, maar ik ga uit van de lichtste, want anders blijf ik bezig met voeden!

Oh ja....de magische 6 weken grens!
Dan zit er al iets meer ritme in.
Heerlijk hoor.

En ja gaat dat echt zo strikt?
Ik heb hiervoor 2x bv gegeven dus ik ben nog niet zo thuis in al die fles schema's.

Terug
Bovenaan