Poeh..he.

Nou ben ik gisteren weer om 8 uur na bed gegaan... das nu al drie dagen op een rij dat ik zo vroeg ging.

En vanochtend na een hiphopje van 5.40 omdat mijn zoon toen "ben wakker mama" toch nog kunnen liggen tot 7 uur. Dus dat is 11 uur in bed en nu ben ik nog steeds moe (en een beetje hoofdpijn omdat het toch iets te lang is.)

zucht... zal toch wel eens beter worden toch?

hoi josh,
hier hetzelfde hoor....gisteren was het half zes toen ons madamukke wakker was, heel dag gewerkt en was zooooo moe, hoofdpijn ook een beetje.
vanochtend werd jasmay gelukkig om half 7 wakker, dat is een betere tijd he!

maar waarschijnlijk hebben we straks weer energie voor 10..kunen we onze nesteldrang los laten ;)
liefs lot.

Ik zit ook maar te wachten totdat ik me beter voel. Ik slaap iedere nacht 9 tot 10 uur en dan overdag ook nog een uurtje of drie. Ik vidn het echt niet normaal meer.

Gisteren was ik ook heel suf en ging ik bij het douchen bijna onderuit omdat het zwart werd voor de ogen. Ik ga morgen de vk bellen, omdat me dat niet de bedoeling lijkt van zwanger zijn. Misschien kom ik wel ijzer te kort of zo.

Groetjes,
Kim

soms vraag ik me echt af of ik de enige ben die zich zo belabberd voelt..
totdat ik hier weer kom lezen..
ik slaap ook gaten in de dagen en dan nog moe zijn... manlief die zich de hele dag te pletter staat te werken heeft nog meer energie dan ik!!!

Terug
Bovenaan