poeh poeh, druk druk druk...

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al, de laatste tijd ben ik zo druk met vanalles en nog wat, werken, thuis vanalles en dan de kerst die eraan komt.. Weet niet waar ik mijn tijd vandaan moet halen.
Ik probeer regekmatig bij te lezen en denk idere keer nu ga ik eens wat regaregen maar toch heb ik dan geen rust om me daar rustig voor te zitten.

De laatste 3 dagen lig ik 's avonds om half 9 voor pampes op de bank.

maar goed binnenkort zal dat zeer zeker allemaal weer minder worden en hebben we weer meer tijd.

Meer mensen die wilden dat een dag 48 uur had ipv 24?????????????????

alvast een hele fijne kerst en een gezond en spetterend 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes pally

Oh nee, ik ben DOLgelukkig dat er geen 48 uur in een dag passen. Nu kan ik tenminste zeggen: "sorry, m'n 24 uren zitten vol". Anders zou ik nog meer op m'n hals halen.
Jihaaa! Langleven de maximaal-24-uurs-dag !!
Liefs Nelleke

Je hoeft je niet schuldig te voelen dat je heir weinig te vinden bent hoor. Iedereen heeft het deze periode drukker als anders en dat komt vanzelf weer goed.

En ik heb ook meeeeeeeeer dan genoeg aan die 24 uur per dag, behalve als er wat meer slaapuren bij zouden komen. Dan stem ik voor

Pauline

geeeeen excuses hoor, iedereen heeft idd van die periodes
wel lekker uitrusten met de kerstdagen he!!!!

liefs Jenneke mv Ivar

oh ja 24 uur vind ik ook genoeg,  met 48  zou ik me heeeel schuldig voelen dat het huis dan nog steeds niet schoon is, met 24 uur heb ik een excuus

Terug
Bovenaan