Poeh wat slaapt die kleine onrustig en kort de laatste tijd

A

Anoniem

Guest
Nou meiden he staat er a een beetje. Die kleine gaat vrij moeillijk slapen de laatste tijd en is veel wakker en onrustig. Hoort dit bij de leeftijd? en hebben meer mamas daar nu last van??

X Saskia
mv Rik 04-07-07 (10 maanden)

Hoi Saskia,

Misschien zit Rik in de fase dat hij begint te dromen? Of net als Feline tandjes krijgt? Feline heeft er ineens 4 gekregen in een week of zo.

pfff wel vermoeiend he! Ligt er hier nu een al een kwartier te krijsen.   Ze gooit steeds haar speen weg, hopelijk kunnen we de speen snel afbouwen...

groetjes Maris

Hoi Saskia,

nou misschien ligt het idd aan de leeftijd, mijn dochter is van 22-06-2007 en slaapt de laatste tijd ook zo onrustig. Ze wordt 's nachts wakker, dan slaapt (na de bv) weer en vervolgens wordt ze een half uurtje later weer huilend wakker. Overdag wil ze al bijna helemaal niet meer slapen, vandaag heeft ze maar 1 uurtje geslapen tussen de middag (normaal doet ze 2 slaapjes) om 20:00u is ze naar bed gegaan en ik hoop dat ze nu de hele nacht doorslaapt.

Groetjes van Sonja, moeder van Danielle.

Hetzelfde hier hoor.

Robin heeft altijd erg goed geslapen, van 20:00 tot 8:00 of 8:30 maar de laatste tijd is ze erg onrustig. Ze wordt steeds om 7:00 wakker (van het hoesten, ze is wat verkouden) dus het dagritme is ook meteen anders. Nu net heeft ze ook een paar keer gehuild zonder dat er iets aanwijsbaars aan de hand is. Ze zat rechtop in bed en was meteen stil toen we haar oppakten. Ze leek het wel warm te hebben - dus maar een dunne zak aangedaan en alleen een rompertje. Misschien is het de overschakeling naar de zomer? Of de leeftijd? Ze is nu 11 maanden.

Erg frustrerend wel, ze worden er zo moe van -- en de ouders ook

ook hier is het heel erg herkenbaar. Nathan is nu ook 10 maand. Hij is twee dagen ouder dan Rik . En is ook erg onrustig. Het kan inderdaad de dromen zijn. Daar beginnen ze nu mee. En misschien ook de tandjes. Nathan krijgt nu zijn eerste tandjes door, maar dan wel 3 tegelijk.
Hij sliep eerst echt heel veel. Hij sliep s' morgens twee uur. Dan er een tijdje uit en dan s' middags twee uur en dan s' avonds om 19:00 naar bed en dan slapen tot de volgende dag 08:00. Nu slaapt hij s' nachts wel redelijk door maar overdag mag ik blij zijn als ik het met een uurtje per keer red. Ik zie wel dat hij moe is maar hij wil niet slapen.
Een heel verhaal maar hier is het dus hetzelfde :) Zal wel aan de leeftijd liggen.

Groetjes Karin mv Nathan 02-07-07

hoi
nou je zou zeggen het is de leeftijd,anouk is van 28-06-07.en komt ook moeilijk in slaap en is erg vroeg wakker smorgens.laatst al om 5.15u.normaal een uur of 7.gisteravond was ze helemaal overstuur aan het huilen,tsja wat zou er zijn,tandjes??
succes allemaal

gr petra

Terug
Bovenaan