Poehee, ze wordt wel erg vaak wakker....

Hoi moeders, ik kan nog steeds die msn-groepniet openen, maar ik hoop dat jullie mijn vrag wel kunnen beantwoorden.
Julia wordt al een paar weken erg vaak wakker, wel minimaal vier keer per nacht. Ze huilt dan en als we haar het speentje geven, en soms haar neus schoonmaken met otrivin, gaat ze meteen wel weer slapen, maar toch.... Ik word er erg moe van. Wat moeten we hier aan doen? Gaat het vanzelf over? Laten huilen? Er wel heengaan?

Nu ga ik er heen en na twee keer stop ik oordoppen in mijn   oren en probeer haar niet te horen en gaar mijn man eruit.

Dianne

Hoi Dianne, wat vervelend he, bij ons gaat het net zo. Zelf geef ik borstvoeding en Thijs sliep altijd door. Totdat hij verkouden werd, toen was het afgelopen, nu komt hij ook 4 keer per nacht. Ze hebben me geadviseerd om de 10 minuten regel toe te passen, wat ik dus ook straks ga doe Je gaat dan naar je kleintje toe en troost of geeft de speen, dan wacht je 10 min, en ga je weer terug om gerust te stellen. Ik hoop dat ik het goed begrepen heb, want ik had er nog nooit van gehoord. We zullen zien. Je mag dat wel aleen doen als je zeker weet dat je kleine geen honger heeft natuurlijk. Normaal houd ik er niet zo van om te laten huilen, maar dit gat zo ook niet meer. Hopelijk gaat het bij jouw ook snel beter. Groetjes Wendy

Hier gaat het ook zo. Nathan heeft het bijna 2 weken achter elkaar volgehouden, maar het gaat nu vanzelf weer wat beter. We hebben wel zijn laatste fles weer een beetje naar achteren geschoven. Die krijgt hij nu weer om 21.00 in plaats van 19.30. Dat helpt ook wel!

Terug
Bovenaan