poehpoeh...alweer...

A

Anoniem

Guest
boas is alweer moeilijk.het lijkt wel week op week af te gaan.huilen voor het slapengaan en huilend wakker worden.hij slaapt ook heel veel.zelfs voor zijn doen.hij zit ook veel stilletjes voor zich uit te staren,te mokken lijkt wel.echt heel zielig en ongelukkig komt hij over.maar hij is niet ziek,dus kan niet echt iets voor hem doen.misschien weer nieuwe tandjes in aantocht?ik zie nog niks,maar heb voor de zekerheid toch maar chamodent gegeven.ik kan ook niet met hem weggaan want dan is hij helemaal van slag.als hij moe is moet hij echt meteen naar bed.als we weg geweest zijn valt hij wel in de auto in slaap,maar als hij thuis aangekomen dan wakker word slaapt hij de rest van de dag niet meer.ik kan hem dus ook niet vermaken door de hort op te gaan.
herkent iemand dit?

Jeetje wat lastig zeg. Ik hoop dat deze fase snel voorbij gaat, ook niet leuk om je kindje zo te zien, niet lekker in zn vel.

Hier heb ik het gevoel alsof we van sprongetje naar sprongetje gaan. Yanick moet echt continu vermaakt worden en begint te huilen zodra je hem even alleen laat. Hij slaapt erg weinig en huilt nu altijd voordat hij in slaap valt. Of we hem nu vroeg in bed leggen of wachten tot hij heel moe is. Maar hij is in tegenstelling tot Boas wel actief, juist te actief in mijn ogen. Hij  is constant in beweging en zichzelf  daarmee ontzettend moe te maken.

Nou, hopelijk is je zoontje snel weer wat blijer!    

yep, ik herken dit wel. Noa heeft hier ook regelmatig last van en dan zoek ik maar een oorzaak, maar een duidelijk aanwijsbare oorzaak is er niet. Ik voel dan dat er iets is met dat meisje maar wat: sprong, tandjes (wel erg vroeg, maar ok), moe.
Ze slaapt dan idd veel, maar wel onrustig (tussendoor en na het slapen   huilen) onregelmatige trek, en zo stil, ik noem het soms "apatisch" staren met een blik van "het interesseert me allemaal niks meer" en dan kan ze zich ook nog heerlijk alleen vermaken---niet! De andere  week slaat dat dan weer helemaal om en na een week is de vrolijkheid en ondernemendheid weer weg. Vreemde gevallen  die baby's.

gr.Wendy

Terug
Bovenaan