Poeliers

Hoe lang mag een baby niet poepen? Sil heeft nu bijna al een week geen poep luier gehad. Plas luiers heeft hij nog wel voldoende.
Ik heb wel een gehoord dat een week niet erg is, maar ik vind het toch wel erg lang duren. Je zou toch denken dat hij nu toch wel op ploffen zou moeten staan. Net nog geprobeerd met een thermometer in z'n kont of het dan wel zou gaan lopen, maar nog steeds niks.

Is er iets wat ik kan doen of moet ik gewoon nog even afwachten?

Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor ;) wel kan je binnenkort denk ik een explosie verwachten hahaha dan is een luier niet meer voldoende. dan zit het tot z'n oren ;)
Maar Jari heeft het ook een keer gehad dat we zo lang moesten wachten.. hebben we geweten ook :)

Het moet denk ik alleen niet langer dan een week duren. dan zou ik even de ha bellen.
misschien zelf wat venkel/rooibosthee drinken !?
Hoe is hij er zelf onder? heeft hij er last van?

Succes en sterkte straks ;)

Hangt er vanaf wat je geeft. Bij bv mag je wel een week geen poepluiers te krijgen, bij kunst vaker. Ik zou anders even de ha bellen, als het langer dan een week is, vooral als je kv geeft

X

Vanavond is het eindelijk gebeurd, en de luier heeft het gehouden, waren wel heeeel veel doekjes nodig :)
Hij had er gelukkig geen last van, we zaten te eten en hij liep telkens rood aan, was best grappig om te zien.

Terug
Bovenaan