Hoi meiden,
Hier zijn het de poep- dagen
Daniel krijgt op het ogenblik 4 tandjes tegelijk.
Hij poept echt een end raak.
Je ziet hem knalrood aanlopen, en dan komt het en dan zit in 1 keer alles eronder, zn ondergoed, zn broek, in zn broekspijpen etc.
Dan zetten we hem maar weer onder de douche om hem schoon te krijgen.
Het vervelende is dat de afgelopen 3 dagen het de wel een keer of 3 en 1 dag 4 keer gebeurd is.
Volgens mij is hier niets aan te doen dan maar afwachten en dan weer uitpellen in de douche, alles schoonspoelen, dan daniel effe in de box om mn handen vrij te hebben en zn kleren uit te spoelen en dan alles maar weer in de wasmachine.
Echt smerig.
Zelf werk ik in een verpleeghuis bij dementerende ouderen en ben dus wat poep wel gewend maar bij Daniel zit er ook zo een zure vieze lucht aan dat ik sta te kokhalzen...
haha dat is me in de afgelopen 8 jaar nog nooit bij poep of kots overkomen.
nou jah... benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen.
Het duurt nu trouwens ook echt lang voor zijn tandjes doorkomen... zou dat komen omdat hij al 2 is en zn tandvlees ook al wat harder is?
Als iemand trouwens een tip heeft... deze is van harte welkom
Liefs Marina
Hier zijn het de poep- dagen
Daniel krijgt op het ogenblik 4 tandjes tegelijk.
Hij poept echt een end raak.
Je ziet hem knalrood aanlopen, en dan komt het en dan zit in 1 keer alles eronder, zn ondergoed, zn broek, in zn broekspijpen etc.
Dan zetten we hem maar weer onder de douche om hem schoon te krijgen.
Het vervelende is dat de afgelopen 3 dagen het de wel een keer of 3 en 1 dag 4 keer gebeurd is.
Volgens mij is hier niets aan te doen dan maar afwachten en dan weer uitpellen in de douche, alles schoonspoelen, dan daniel effe in de box om mn handen vrij te hebben en zn kleren uit te spoelen en dan alles maar weer in de wasmachine.
Echt smerig.
Zelf werk ik in een verpleeghuis bij dementerende ouderen en ben dus wat poep wel gewend maar bij Daniel zit er ook zo een zure vieze lucht aan dat ik sta te kokhalzen...
haha dat is me in de afgelopen 8 jaar nog nooit bij poep of kots overkomen.
nou jah... benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen.
Het duurt nu trouwens ook echt lang voor zijn tandjes doorkomen... zou dat komen omdat hij al 2 is en zn tandvlees ook al wat harder is?
Als iemand trouwens een tip heeft... deze is van harte welkom
Liefs Marina