poep graaien

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al. Wie heeft er nog meer last van poep graaiende kindjes. Bij mijn oudste jaycee dacht ik dat alleen zei er last van had. Zodra ze een poepluier had en ik haar ging verschonen, gingen die handjes naar beneden en als je dan niet snel genoeg reageerde "lekker graaien". Maar wat blijkt ook haar kleine zusje heeft die tik overgenomen. (misschien heeft jaycee het wel even in d'r oor gefluisterd). Tot voor kort nog niets aan de hand maar de laatste week is het bij iedere poepluier raak. Heerlijk hoor. En bij plasluiers niets aan de hand.

En vervolgens ligt ze dan ook nog eens een keer helemaal in een deuk natuurlijk. Grappig om te zien maar een niet zo fris geintje.

Ben benieuwd of dat alleen mijn meiden van die rare geintjes hadden/hebben.

grt nathalie

nope, hier nog eentje... ben er bijna altijd op tijd bij gelukkig! en hij doet het ook niet altijd hoor

groetjes Jenneke mv Ivar

hoi nathalie,

je bent me voor, ik wilde ook deze topic plaatsen.
Merel doet het namenlijk ook!
zo vies
Je moet dan zo snel zijn, lijk bijna een acrobaat, om haar handen tegen te houden en vervolgens alles schoon te maken.
En wat helemaal irritant is: ze wil niet op het aankleedkussen. Dan gaat ze omdraaien.

Vandaag was mijn geduld echt op... ze heeft een doorkomend tandje. 3 volle doorlek mega poepluiers vandaag.(bah)..en dan graaien en niet stil liggen..ZUCHT.
dus ik was boos en zei met boze stem dat ze nu eens stil moest liggen.
brullen natuurlijk,   en ik weeeet dat het ook eigenlijk geen zin heeft om dat zo te doen. Maar ook ik verlies het geduld wel eens!

Hoi hoi,

hihi ja erg is het he,
Ons Bjorn kan er ook wat van zeg,
Ik leg tegenwoordig meteen van die
billendoekjes over zijn pielletje heen
en dat werk bij ons erg goed.

Groetjes Mama van Bjorn 04-09-06.

Hoi elise,

Nou dan ben je niet de enige die vandaag haar geduld verloor. Ik had precies hetzelfde toen ik de dames vanavond naar bed bracht. Mijn geduld was vndg zodanig op de proef gesteld met een heerlijk peuterpubermeisje en de andere die alleen maar de hele dag bij mamamamama wil zijn. Is niet zo heel erg maar ik had het nu ff helemaal gehad en inderdaad bij het naar bed brengen niet willen liggen en lekker graaien naar een fijne dunne luier. Zuslief was aan het miepen dat ze het koud had en d'r kleren niet uit wilde doen. Dus ja toen werd ik ook even boos. Met het effect dat er van allebei even heel stilletjes gekeken werd en toen een zangkoortje. Was ook weer niet helemaal de bedoeling. Maar ook mama is soms een beetje moe en kan dan niet zoveel meer hebben. Gelukkig na een paar dikke vette knuffels beide meiden weer tevreden naar bed. Ben bang dat het niet veel effect heeft en dat het graaien door gaat. Haha.

groetjes nathalie

Helaas gebeurd het hier ook..... Ik verschoon haar met hoofd naar links hou dan met mijn linker arm armen en benen en de houdgreep en ga met rechts met de doekjes aan de gang. En dan nog heeft ze wel eens haar hand in de poep of de sudo.

Terug
Bovenaan