<p>Ik hoop op de gouden tip!! Ons meisje is 9 weken en heeft eigenlijk al vanaf dat ze een week of 2 is dat poep langs haar luiertje oploopt, vrijwel altijd bij de beentjes. We hebben inmiddels maat 2 want 1 is qua hoogte te krap en absorptie vermogen is te weinig. We hebben zowel pampers als kruidvat geprobeerd, maar altijd kieren bij de beentjes, je kijkt zo naar binnen. Niet zo gek dus dat het er langs loopt!</p><p>Via internet de tip gekregen om de Etos luiers te gebruiken van woezel en pip. Deze lijken inderdaad iets beter te sluiten om de beentjes maar helaas nog steeds loopt heter langs! Wij hebben een baby meisje die smal is maar wel gemiddeld qua lengte. Ze poept zo'n 2 a 3 keer per dag (borstvoeding poep, dun!) en ik mag blij zijn als het er 1 keertje niet naast loopt. Ik verschoon haar ook direct na het poepen maar dan is het vaak al te laat. De randjes bij de beentjes doe ik altijd netjes naar buiten. </p><p>Wassen vind ik helemaal geen probleem maar ons meisje houdt niet van omkleden dus ik vind het voor haar zo sneu als de kleertjes weer uit moeten! Wie o wie heeft de gouden tip voor ons?</p><p> </p>