Poep tot aan het plafond!

A

Anoniem

Guest
Haha, jullie denken zeker dat ik dat figuurlijk bedoel .. nou niet dus.
Gister had Kian een poepbroek. Ik begon heel dapper alleen de boel te verschonen, maar op een gegeven moment heb ik maar hulp ingeroepen. Toen kwam m'n man binnen en zei: wat zit daar op het plafond .... POEP!!
Haha, waarschijnlijk iets te snel z'n sokken uitgetrokken (tot waar z'n poep dus doorgelekt was) ................
Liefs Nelleke

Hahahahhaha hoe krijg je het voor elkaar!!!! Nou succes met witten

Hahaha Nelleke, ik dacht minstens dat Kian z'n poeluier zelf uit had gedaan en ermee was gaan voetballen (jaja, ik heb er een beeld bij)!! Maar dit is ook een lekkere haha. Verder alles goed met het mannetje (en z'n mama)?

Susan

Ja hoor, een bad vol sop doet wonderen! En de wasmachine is de laatste 1,5 jaar m'n harten-vriend geworden!

WHAHHAHHAHA! Kian toch... of Nelleke???

Ik kan me niet voorstellen dat me dat met Thomas nog gebeurt, maar ik heb al wel 2 keer de stront van Nina van de gordijnen moeten poetsen en 1 keer van het behang...
lang leve de poep-luiers van onze kinderen, hahahha!

hahahahahaha

tja die kleintjes kunnen er wat van he Marieke

ik meen ook ooit eens gelezen te hebben dat er kindje de box helemaal onder de poep had gesmeerd (kan ook najaar 2006 zijn geweest), volgens mij zou ik zo'n beetje over m'n nek gaan, en dan de hele tijd denken dat je het nog ruikt, yuk!

Proest!!!!!!!!!!!!! Lig hier zowat onder mijn bureau van het lachen! Hoe krijg je het voor elkaar?! En dat het dan ook direct opvalt bij je man, ik bekijk niet hele dagen het plafond als ik een kamer binenkom...

Terug
Bovenaan