poep!

A

Anoniem

Guest
jaaaaa, Suze heeft gepoept!

Sinds we zijn begonnen met een fruithapje (afgelopen zaterdag) had ze geen poepluiers meer. Omdat ze normaal om de dag poept heb ik de huisarts gebeld, maar die vond dat als ze er niet veel  last van had, we maar gewoon even moesten aankijken. Ze had er alleen 's avonds wat last van, maar met cinnababydruppeltjes viel dat ook wel mee.

En vandaag, na een rood hoofd, veel gekreun, wat gepruttel en een vies luchtje kwam er eindelijk weer een poepluier, joepie

Grappig, dat je daar dan blij om kunt zijn, om een poepluier.

groetjes,
Karin

fijn heej.heel herkenbaar hoor.sinds boas vast eet,ben ik ook dolgelukkig met elke poepluier die hij produceert.extra water doet hier trouwens wonderen.misschien ook bij suze?
succes ermee.groetjes karin

Met zo'n titel moet ik even lezen he ;-)

Hier ook hoor, toen ik startte met bijvoeding hebben de darmen een week stil gelegen. Geef liever geen banaan, dat stopt bij die kleintjes heel erg heb ik gemerkt!

Goed om te horen dat het niet alleen bij Suze zo is. Het allereerste hapje wat ze kreeg was trouwens banaan , maar daarna zijn we overgestapt op appelprutjes.

Welk fruit gaven jullie in het begin vooral? Pureerden jullie het zelf?

groetjes,
Karin

Extra water heb ik nog niet geprobeerd. Geef je dat tussen de voedingen door? Of extra water in de flesvoeding? Dat laatste vind ik lastig omdat ze niet iedere fles leegdrinkt.

Je kan water op allebei de manieren geven. Tussendoor of extra in de fles.
Quinn krijgt hier ook vaak peer. Dat is ook goed en stopt niet.

ik geef appel en peer vers,bij oma krijgt boas bakjes frutapura en voor de afwisseling geef ik weleens potjes pruim-abrikoos van olvarit.
als je de stoelgang wilt stimuleren kun je een scheutje water bij de banaan doen(banaan stopt door het weinige fruitsap wat erin zit),of een 50cc water met 1 schepje kunstvoeding (of kookvocht of borstvoeding)door de groente doen.boas speelt ook weleens met een tuitbeker water.hij krijgt dan 30cc op zn kleren en 20cc binnen,maar dat kan net genoeg zijn.en idd 10/20cc extra in de fles.of een extra flesje tussendoor met 60cc water en 1 schepje voeding bijvoorbeeld.

Hier ben ik juist blij als ie een keer niet gepoept heeft!
Ook al krijgt hij nu fruit, ook banaan, de poeperietis wil maar niet stoppen.
Ik ben al naar de huisarts geweest maar omdat hij verder nog goed 'levendig' is en er gezond uitziet is er waarschijnlijk niets aan de hand, maar de luiers vliegen er door heen hier. Maar goed dat ze in de aanbieding waren, hihi.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan