POEP

A

Anoniem

Guest
Vies hoor.... maar Feline die had gepoept onder het eten, dus na het eten meteen uit de stoel gehaald zit het kussentje onder met vies diarree.
Dus ik naar boven luier verschonen. Trek ik haar broek uit, echt alles onder.... En toen ging ze met haar handje tegen haar been aan en met haar elleboog, dus daar ook poep. En ze moest zo huilen.
Dus in de wasbak netjes gewassen, maar oh wat was het zielig voor haar.

groetjes Maris

hoi hoi

ja zielig he want vaak zeg je zelf NEE niet aankomen NEE niet doen
maar ze grijpen overal in dat je alle tegelijk moet vasthouden haha
erg je maar goed we hebben water en zeep.

Ryan had het van de week ook , hij was 's morgens wakker en mijn man ging eruit zeg ik blijf ik nog even liggen
2 sec. later riep mijn man me of ik het bad even wilde laten vollopen
(Ryan was de avond ervoor net in bad geweest)
kom ik op de kamer zat alles vol tot in de slaapzak BAH
hahahaha

groetjes moekje

Ja inderdaad gelukkig is er water en zeep!
Feline zat trouwens onder het eten af en toe heel raar te doen dat we echt raar naar elkaar keken. Waarschijnlijk dus buikkramp, want toen ik vroeg of ze pijn/au had zei ze ja.
En het hoort erbij natuurlijk! En binnenkort krijg ik weer heerlijk te maken met spuitluiers, vooral als de borstvoeding lukt hahaha.

groetjes MAris

o dan heb je toch een super dochter
die bereid je weer heerlijk voor op wat er dadelijk komen gaat
hahahaha lekker behulpzaam voor MAMA

groetjes moekje

Hoi meiden,

Klinkt bekend in de oren jullie poep verhalen... Dat is hier dagelijkse kost (helaas).
Isabelle zet ik altijd lekker onder de douche, vindt ze heerlijk voortaan.
Gelukkig heeft ze nooit buikkrampjes en huilt ze niet als ze helemaal onder de stront zit. Ze is er aan gewend...

Dus als jullie nog poep opruim tips nodig hebben ik ben expert.

Wel erg grappig om te lezen dat de mama's uit bed gehaald worden als de kindjes onder de poep zitten. Dat is hier ook zo. Papa durft er niet aan te beginnen. Die staat echt te kokhalzen. Mij doet het niets meer.

Hopelijk is de diarree bij jullie snel over!

X Linda

agossie, wat een arm prul..
 Ik was Laatst Birgit aan t verschonen van een flinke poep luier.. stamot ze zo haar voetje midden in die drol :-S

ja dat was ook even minder.. maar niet zo naar als die enorme diarree broeken idd die overal zitten

Hoi Moekje,

Ja en ze slaapt af en toe nog steeds niet door, dus dat went ook goed hahhaha.

Ach het is echt een lieffie hoor!

groetjes MAris

Hoi Linda,

Hahaha, hier het zelfde. Mijn man roept dan op een bepaalde manier: Maris kom eens hahahhaa

Dan weet ik al hoe laat het is. Hij is een keer echt gaan overgeven, hij kan niet tegen poep en kots... Heeft hij van zijn ouders, de ene kan niet tegen poep en de ander niet tegen kots.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan