Poepen op de wc weigeren

Hallo allemaal,
Mijn Jongste zoon is sinds vandaag 4, heeft een aantal wen dagen op school gehad en is super enthousiast.
Hij is al sinds de zomervakantie dag en nacht zindelijk wat plassen betreft maar hij poept niet op de wc.
We hebben alles al geprobeeerd, beloningsystemen, 100x per dag op de wc zetten, we kunnen hem er een kwartier op zetten hij zegt dan er komt niks en vervolgens poept hii binnen 10 minuten in zijn broek/luier.
Opzich is het niet zo'n ramp en wil ik hem de tijd geven om het zelf te ontwikkelen maar het lastige is dat ik dus elke dag naar school moet tijdens werk om zijn luier te verschonen.
Hij laat zich niet overhalen met cadeaus, stickers of andere dingen hij vind het wel prima zo en dat mama naar school moet komen is ook wel gezellig...
Is er iemand met een zelfde ervaring? Of wat goede tips en adviezen?
We hebben ook al contact gehad met iemand van Loes maar alle adviezen die zij geeft hebben tot nog toe niets opgeleverd.
Poeppoli mogen we nog niet terecht.
Alle tips zijn welkom!
Groetjes!

Inderdaad geen luier omdoen en een potje neerzetten? Onze dochter wilde ook niet, maar uiteindelijk is het gelukt om het op het potje te doen, omdat ze het gevoel had dat ze niet anders kon dan dat.. weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Ik heb er geen ervaring mee, maar als je eenmaal begint met verschonen op school lijkt het me steeds lastiger worden om hem op de wc te krijgen..?

Terug
Bovenaan