Poepen tijdens drinken

Herkent een van jullie dit? Ik ken het niet van mijn oudste dochter. Olivia kan 9 van de 10 keer alleen maar poepen als ze een beetje gedronken heeft. Als ze heel erg onrustig is tijdens een slaapje (en haar kontje omhoog gooit, ze slaapt op haar buik), is het vrijwel zeker dat ze bij de volgende voeding gaat poepen. Vannacht was ze ineens om 4.30 uur wakker. Toen bleek ze ook te moeten poepen. Om het schema niet in de war te maken hebben we een flesje water gegeven. En jawel, er kwam meteen een grote poep. Aangezien Olivia toch wel 3-4x per dag poept, kan ze behoorlijk onrustig zijn (vooral 's middags en 's avonds) maar dus nu ook ineens vannacht. Ze heeft daarna trouwens prima verder geslapen tot 7.45 uur (whaaa!!), toen wilde ze wel een keertje een fles.

Ik ben benieuwd of meer kindjes dit hebben!

Nee nog nooit mee gemaakt. Hij heeft nog nooit snachts gepoept ook. Meestal maar 1 of soms 2 keer per dag en dan vaak smorgens rond een uur of 11 of s avonds rond 6 uur.

Quinn poept ook vaak tijdens de flesvoeding of heel soms er net na. Quinn poept meestal ook 2x per dag. En bij de ochtendfles is het meestal wel raak hahaha.
Quinn heeft wel vaak dat wanneer hij gepoept heeft hij dan niet meer verder wil drinken. Dus dan moeten we hem eerst verschonen en dan wil hij pas weer verder drinken. Quinn poept 's nachts eigenlijk nooit.

Liefs marielle

amy poept snachts nooit maar heeft wel vaajk sochtends rond 7en dat ze wakker begint te worden en erg veel scheetjes laat.. en half 8 na de voeding soms gepoept soms niet... bij amy wisselt het enorm de poepluiers ene dag constant tot der nek vol andere dag amper 1... maarja is niet erg met bv

over 's nachts weet ik niet op dit moment, maar toendertijd ook 's nachts niet, wel regelmatig scheten gedurende de dag, maar komt nu ook door die canule dat ze meer lucht binnenkrijgt tijdens het drinken omdat ze niet hoeft de combineren maar wel doet. Erg lastig uitleggen maar ze hapt extra lucht naar binnen via haar neus, en omdat dat niet nodig is vanwege de canule dus naar haar buik, ook meer boeren.
Maar vandaag ook tijdens de fles een giga luier vol, (ik en de gehele zaal hoorde het, ik voelde en de omgeving binnen een vierkante 2 meter die rook het ook) we moesten haar wel verschonen, want zagen haar kleding verkleuren van wit broekje naar bruine vlekken net naast de luier.
Maar meestal is het ong 30 min na de fles bij haar, en de hoeveelheid luiers is wisselend dan ineens 4 op een dag en dan 1 die tot haar oksels zit.
Maar Rebecca heeft ook een hekel aan een vieze luier en drinkt dan ook niet verder. ook al heb je voor de fles verschoond evt getemp, niets, en tijdens ineens.
Kan ook juist een punt zijn van ontspannig zei de verpleging tegen ons. En ze vertelden ons je kan er niets aan doen, het zij zo.

Elize poept ook vaak tijdens haar voeding, soms stop ik even met de fles geven tot ze klaar is en dan ga ik weer verder.
Eerder deed ze dit niet, maar het is alleen overdag, s'nachts slaapt ze gewoon door.
Ik verschoonde eerst altijd de luier voor het voeden, maar dit heeft dus geen zin meer hihi

Hahha ja her ook standaard bij de middag fles na de eerste slok is het pllllllllltttttttttttttttttttttttttttttt
Snachts gelukkig niet, altijd op t zelfde moment poept meneertje gelukkig!

Wat heerlijk dat de meeste baby's vaste poeptijden hebben, en ook zo weinig! Ik wilde dat Olivia wat minder poepte en het liefst altijd tijdens de laatste voeding zodat ze er 's nachts geen last van kreeg.
Hier is het echt minimaal 3 keer per dag. 's Nachts heeft ze het bijna nooit hoor, maar ze kan er wel vroeger wakker door worden. Vanochtend ook ineens om tien voor 6 ipv half 7/7 uur. Dus dat is wel balen. Met het speentje nog weten te rekken tot 6.15 uur, maar ja, die tijd had ik liever nog geslapen ;)

Terug
Bovenaan