Poepen....

Hahaha, Feline steeds gezegd dat ze het moet zeggen als ze moet plassen. Dat gaat redelijk, we zetten haar af en toe op de pot.
Maar net vond ze het tijd om te poepen....
in de onderbroek...
hahaha

groetjes Maris

hai hai,
hier ook een té enthousiaste moeder! wilde vandaag zonder onderbroek proberen...zo plassen ging best goed(hoewel al 3x nat) en tja dat poepen op de wc is nog te eng hoor! Dus toen ik al wat rook vroeg ik of ie moest poepen... JA... maar t was al te laat!

Denk dat ik dr toch maar weer mee stop, hij voelt t nog niet van te voren aankomen helaas...
Over paar maanden weer proberen denk ik!

gr. Saskia.

Wat een knappe actieve moeders zijn jullie! Paar maanden geleden was ik ook zo enthousiast. En ik dacht als ik eenmaal met zwangerschapsverlof ben dan zal ik wel even zorgen dat ze droog wordt! Nou...ik moet bekennen dat ik het wel makkelijk vind die luiers... dat tillen op het toilet is me veel te zwaar nu! (erg he) En af en toe zegt ze zelf ik wil op de wc, maar dat is vooral voor het wc papier en het doortrekken! Maar toch doet ze iedere dag wel IETS op de wc een plasje of poepen. Maar ik heb zelf nog niet de energie genomen om er echt voor te gaan... ik denk dat dat belangrijk is. Dat je zelf doorzet en iedere keer weer die broek verschoont en op de wc zetten! Ach, het komt wel toch?

Groetjes Babybelle

Haha, Feline is nog echt niet helemaal droog. Nog veel ongelukjes en ze voelt het dus niet steeds zelf aankomen. Maar goed het begin is er.
Leuk he Saskia als je een onderbroek vol poep hebt hahaha.

Babybelle, ik moet er niet aan denken hoor met een zwangere buik een kind zindelijk krijgen. Het tillen vind ik nu zelfs niks!

groetjes Maris

Hai,

Mette roept steeds ceeee en maakt dan gebaren dat ze naar het toilet wil. En tja daar zit ze dan...de rol leeg te trekken en te giechelen maar tot op heden geen plasje of bruine substantie. Het zitten op het toilet is gewoon erg interessant.

gr.Ing

hoi hoi,
hier is het op de wc zitten ook interessanter dan het er iets daadwerkelijk doen!

Maar we doen het iedere dag eventjes maar verder eigenlijk niet. Ik hoop nog op een paar mooie dagen buiten en dan zo rondlopen...
Zie het inderdaad niet zo zitten met die zwangere buik de hele dag..erg he

Ach het komt vanzelf een keer.

groetjes Tamar

Nou meiden, hier nog geen zindelijkheidstraining hoor Brian vind het wel interresant om de wc seccies van zn 4jr oude broer te volgen En doet regelmatig een aardige imitatie van staand plassen hahahaha Resultaat een erg leuk filmpje!!

Mike was 2jr 8mnd toen hij zindelijk werd dus ik gun mezelf nog 8 mnd de tijd

gr Achnita

nou ik ben allang blij dat jesse nu zegt als hij gepoept heeft,
Als ik vroeg aan hem, Jesse heb je gepoept, zei hij, nee mama. hahahaha.

Het begin is er, nu nog op de pot.

Groetjes lInda

Ps Maris, jij bent goed bezig met je kleine meid!!
Knap hoor van dr.

Terug
Bovenaan