poephanden

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Dat je nietsvermoedend ergens mee bezig bent (tv-kijken, opruimen, computeren, boekje lezen) en dat er ineens zo'n aroma je neus invliegt wat je doet herinneren aan die poepbroek van een tijdje geleden. Niet zozeer de poep die je ruikt maar de doekjes-lucht die aan je handen blijft hangen!.  

Stom hè, ik heb dat zo vaak. Dan ben ik lekker bezig met (niet-mamma-)dingen en dan word ik er op deze subtiele wijze aan herinnerd dat ik op en top mamma ben.
Natuurlijk heb ik ook geleerd m'n handen te wassen na het verschonen, maar soms ren ik van hot naar her, en vergeet ik het even (ben ik de enige viespeuk hier??).

Na het toilet vergeet ik het nooit, want dan kom ik gewoon langs de wasbak, maar na het verschonen schiet het er wel eens bij in.

Liefs Nelleke

Hihihi! Een onderwerp van het niveau: hoeveel doekjes gebruiken jullie tijdens het verschonen? (van een hele tijd geleden).

Maar ik herken het wel hoor, zelfs als ik wel mijn handen heb gewassen. En nee, ik was ze ook niet na elke luierverschoonbeurt. Na een plasluier vind ik dat niet zo'n probleem. Met poepluiers vergeet ik het niet. En ja, na een bezoek aan het toilet was ik ze wel altijd.

Zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte!! hahahahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

nou ik heb wel eens dat ik denk van ruik ik toch als mijn arm voor mijn gezicht langs beweeg maar dat komt dan omdat er poep op mijn mouw zit ofzo

is gelukkig nog maar 2 x voorgekomen hoor, dat jullie niet denken van sjonge sjonge wat een viespeuk...

groetjes Jenneke

Sinds ik de doekjes van de etos gebruik heb ik het minder. Eerst hadden we pamperdoekjes en zelfs na het handenwassen rook je ze nog haha.

Hier eigenlijk geen vieze of leuke poepdetails zover ik weet

Heb wel een leuk iets gevonden via google, zal ff topic openen

ik gebruik zwitsal doekjes en die vind ik wel leker ruiken
maar ik was niet elke keer me handen nee bijv. niet als ik weg ben ofzo
of als het niet kan of ik vergeet het ook wel is

gr stephanie

hihi, het ging me niet zozeer om het handen wassen wel of niet hoor (inderdaad niveau 'hoeveel doekjes gebruik jij? ,,')
Ik zat gewoon achter de computer en rook ineens Pampers-doekjes toen mijn hand voor m'n neus langsging, en toen dacht ik aan z'n luier. Ach ja, en er worden wel meer onzinnige topics geopend, dus why not!
Liefs Nelleke

Ik was mijn handen altijd wel na luierverwisseling, maar heb daardoor wel mega droge handen.

Terug
Bovenaan