Poepluier

Sinds ik Loïs fruit geef heeft ze minder vaak een poepluier. Eerder elke dag en nu heeft ze twee dagen niet gepoept. Moet ik me zorgen maken?

Ik zou me er geen zorgen om maken als het een ander patroon is. Wel als ze er last van lijkt te hebben, kijk goed naar haar... Tijn poepte eerst (volledige bv) eens in de 8 tot 10 dagen, soms zelfs 12 dagen!) maar sinds hij vaste voeding krijgt is het eens in de 2 tot 3 dagen. Kijk goed naar je kind en volg je gevoel zou ik zeggen...

liefs Natasja

Ha meiden, bedankt. Op het moment dat ik dit typte poepte Loïs haar luier vol en ik was weer opgelucht. Tot nu toe heeft ze weer elke dag gepoept, maar ik zal me niet gelijk zorgen maken als ze een keer weer een dag overslaat, want jullie baby's doen dat blijkbaar ook!

Hoi,

Jurre poept soms ook een dag niet. Hij heeft wel altijd wat moeite met poepen, loopt erg rood aan en kreunt er nogal bij. Maar het is geen harde ontlasting. Op het consultatiebureau adviseerden ze om af en toe eens een pruim als fruithap te geven, of roosvicee laxo.

groetjes
Jadeje

Terug
Bovenaan