poepluiers bij bv en kv door elkaar??

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje...
Jesslyn krijgt nu 2 flessen op een dag en de rest bv maar hoeveel poepluiers zou ze dan moeten maken??
Bij alleen bv liet ze er rustig 10 dagen tussen zitten maar hoe werkt dat nu met die flessen erbij?
Ze is vandaag zeer onrustig en laat winden als een bouwvakker en ruiken naar rotte eieren vandaar mijn vraag.
Haar laatste volle luier (2 in een uur) is van vorige week donderdag!!!
Dank jullie wel
gr
Winx
 
Ik weet niet hoeveel. Maar mijn dochter zit nu ook op 2 flessen kv en rest borstvoeding. Ik had bij bv juist een stuk of 5 op een dag en sinds de kv is dit minder geworden. Denk ik nu zo'n 1 in de 2 dagen.
Ze laat ook wel veel van die stinkwinden. Ligt denk ik aan de kv.
 
Hoi,

Ensar krijgt volledige flesvoeding. Dan moet hy iedere dag een poepluier hebben.
Ben vandaag nog bij de kinderarts geweest vanwege koemelkallergie en reflux en zij vertelde dat bij flessen voeding minimaal 1 poepluier op een dag is..
Ensar krijgt nu nutramigen, met nutrtiton om het in te dikken en med vanwege de reflux.
Je kleintje moet even overschakelen op andere voeding . Als je er nutriton in doet, bv 1 schepje, bevorderd het de stoelgang omdat er vezels inzitten.
 
hier heeft just eerst borstvoeding gehad, en poepte toen meerdere keren op een dag. nu met alleen flesvoeding meestal elke dag 1x. soms 2x, maar het is ook wel eens dat ie een dag over slaat.
 
Terug
Bovenaan