Poepluiers Poepluiers Poepluiers

A

Anoniem

Guest
.. Gek word ik ervan!! Mijn zoontje van 15 maanden heeft al drie weken gemiddeld zo'n 6  flinke poepluiers per dag (normaal 1 hooguit 2 gewone). Even onsmakelijk maar het zijn echt van die volle vieze dunne poepluiers, nog net geen diarree.
Volgens de huistarts en cb is het 'een fase'.. ?? Maar dit is toch raar, we zien zelfs dat hij aan het afvallen is!! Laatst zat er een complete druif in zijn luier, helemaal onaangetast, dit is toch niet goed??!! Bovendien zijn, waarschijnlijk door de vele poepluiers,  zijn billetjes helemaal kapot waar hij ook erg last van heeft  en  had hij  afgelopen weekend koorts. Jullie begrijpen wel dat hij dan ook op dit moment niet een van de gezelligste is.
Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en/of tips om het beter te maken??

Groet!

Hoi!

Dit klinkt mij als tandjes in de oren.... ook de koorts/verhoging.

Hoi,

Ik denk hier ook aan tandjes! Wat je eraan kan doen, chamodent van vsm werkt wel goed, dentinox als het echt te erg wordt en heel vee knuffelen en geduld. Verder zorgen dat 'ie genoeg drinkt.

Trouwens, wij vinden hier ook regelmatig 'hele' stukken eten terug, volgens mij is dat wel normaal.

Groetjes, KT

Dean had het een paar weken geleden ook. Z'n billen waren helemaal open en bloedde nogal. Ik heb er aardappelzetmeel (maïzene kan ook) op gedaan zodat het kan indrogen. Het was binnen de kortste keren over. Hij heeft 3 weken lang elke dag wel 8 poepluiers gehad. Een week later kwam z'n eerste voortandje door. Ik zou dus denken dat het bij jullie ook tandjes zijn.

De aardappelzetmeel helpt echt! Misschien kun je dat eens proberen zodat de billetjes weer dicht gaan?

groetjes,
Nelly.

Ik sluit me helemaal bij Nelly aan, nooit gedacht dat de maizena (want die gebruiken wij) hier ooit in de babykamer te vinden is, maar het werkt geweldig!

Groetjes, KT

Dat je hele stukken eten terug vindt is idd normaal. De darmen zijn nog niet optimaal ontwikkeld, zodat dit nog kan voorkomen.
Sil

Terug
Bovenaan