Poepluiers tot in z'n nek!!!???

Hoi moeders! Jamey heeft sinds een dag of 3, 4 enorme dunne poepluiers. Vanochtend zat hij 2x te persen en z'n slaappakje zat onder! Z'n benen en rug, helemaal nat! Het was hele dunne. Kan het komen door johannesbroodpitmeel? We hebben dit sinds kort wat opgevoerd, 4 schepjes op 180cc. Hebben jullie daar ervaring mee? Gisteren heeft hij ook een paar hapjes peer gehad uit een potje, verklaart dat de enorme dunne poep van vanochtend misschien? Oja, Jamey is volgende week 4 maanden...
Groeten, Taatje
 
Hoi Taatje,

dit kan inderdaad komen door de johannesbroodpitmeel, ik weet niet hoe oud je kleine is maar misschien beginnende tandjes? daar hebben ze ook enorme dunne poepluiers van.
groetjes monique
 
Hoi,

mijn zoontje heeft ook wel eens van die luiers gehad (alhoewel, tot in zn nek heb ik het nooit gevonden). We geven hem ook Johannesbroodpitmeel, maar ik heb niet de indruk dat het daarvan komt.  eerder van zo'n peer denk ik dan.....

Maar misschien kun je navragen bij Nutricia (die hebben een speciaal nummer/site) of het van het Johannesbroodpitmeel kan komen.

groetjes,
Judith
 
Hoi,

Ik gebruik ook al een tijdje Johannes Broodpitmeel door de voeding maar ons zoontje krijgt daar geen dunne poepluiers van. Heb begrepen dat kleintjes het ook inderdaad wel eens krijgen van doorkomende tandjes maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee. Mijn zoontje is nu 7,5 maand en heeft nog niet 1 tandje......

Annemiek
 
hoi.

Je verteld dat je kleinetje al sinds een dag of 3 dunne luiers heeft...dus van de per kan het niet komen lijkt me zo.....maar goed...johanesbroodpitmeel..onze dochter is wat ouder maar die had dus ook ineens de luiers die jij beschrijft tot bijna 3 weken lang!!!...wij moesten op controle bij de kinderarts en hebben dit natuurlijk verteld...die heeft ons gezegd accuut met johannesbroodpitmeel te stoppen...na dit te hebben gedaan was vanaf die zlefde dag haar ontlasting weer normaal...toeval???
 
Ons kereltje van bijna 5 maanden had rond de kerst een week dat hij 3 tot 4 keer per dag ook zo'n spuitluier produceerde. Superdun en lichter geel dan anders. Na 5 dagen zijn we toch even langs de huisarts geweest. Een virusje vermoedde hij. Na 7 dagen ging het weer over. Wij geven hem overigesn geen johannesbroodpitmeel 9wat een rotwoord om te typen).
groetjs
greet
 
Terug
Bovenaan