Poepluiers

Hallo,

Ik heb een dochter van 13 weken en ben sinds 4 weken overgestapt op flesvoeding. In het begin gebruikte ik Similac. In combinatie met de borstvoeding ging het poepen goed. Totdat ik nog maar 1 borstvoeding gaf. Het poepen ging moeizaam en was helemaal kleiachtig. Ik ben overgestapt op Nitrilon Omneo. Hier heeft ze echter soms drie keer per dag een poepluier en soms ook erg waterig. Kan dit kwaad of kan ik beter een ander voeding erbij naast geven of helemaal op een andere voeding overgaan. Wie herkent dit?
 
Hallo, Nitrilon Omneo is een voeding voor baby's die o.a. last hebben van krampjes. Het is wat laxerend, dus vandaar dat het wat waterig is. Maar wat er dan een reden om Omneo te gaan gebruiken?, waarom niet gewoon Nitrilon 1? Wat je ook kunt doen is telefonisch advies vragen bij het advies buro van Nitrilon, staat volgens mij op de verpakking. Je moet alleen niet van de een en dan op andere voedingen steeds overstappen. Succes
 
die klei-achtige ontlasting heeft mijn dochtertje van 11 weken ook, maar altijd het eerst wat er komt zeg maar, daarna gewone ontlasting, dus dat is wel normaal volgens mij, aan bovenstaande mail te lezen, is dat voeding die laxerend werkt, ik zou daar inderdaad even met het consultatieburo contact over hebben, want wellicht heeft je baby dat helemaal niet nodig, dat is volgens mij voor baby's die verstopt zijn!!!
 
Terug
Bovenaan