Poepluiers

Arjun heeft de laatste tijd veel poepluiers. Regelmatig loopt de poep aan de ovenkant zin luier uit en zit alles op z'n rug en romper.

Arjun draagt Pampers maat 3. Deze luiers hebben rekbare bandjes.

Zijn luieruitslag was over, maar zijn billetjes zien er nu alweer rood vlekkerig uit.

Hebben jullie tips??

Groetjes Rosita

Hey,

Als hij erg beweeglijk is, dan kan je die andere pampers proberen, ben even vergeten hoe ze heten, sorry! Of misschien een maatje groter? Arjun is toch ook een flinkerd, of heb ik dat fout gezien op de foto's?

Groetjes Ilona

hoi,

ik denk dat je rups flex bedoelt.
ik heb er geen ervaring mee tenzij de luier niet strak genoeg zit, dan zit het wel overal.
bij mij werkt gewoon wat strakker doen en de randjes bij de beentjes naar buiten halen.
succes.

liefs Miranda

Nee, ik bedoel nog een andere, volgens mij de Actifit, maar ik weet niet meer zeker of dat zo heet. Rupsflex zit toch in de gewone luiers, of ben ik nu helemaal in de war?

Ik heb bij de laatste boodschappen echt waardeloze luiers gekregen, maar heb even niet anders meer. Daarna koop ik weer pampers, dan kijk ik wel even op het pak.

Groetjes Ilona

Hoi,
je zou ook maatje 3 van een ander merk kunnen proberen. Ik gebruik nu die van de Etos (eigen merk) en die zijn groter dan pampers en net zo fijn.
Zijn nu zelfs in de aanbieding volgens mij.
Groetjes Veerle

Hé Rosita,

Zelf gebruik ik ook het eigenmerk van de Etos. Bevallen mij uitstekend, ze houden erg veel tegen, maar af en toe gebeurd het toch.... Ik moet dan wel zeggen dat het dan ook direct helemaal mis is.

Groetjes,

Roeberta

Ik heb gemerkt dat maatje 4 van de pampers ongeveer net zo groot is als maatje 3 van het Kruidvat... Misschien vallen de pampers wat kleiner uit?
Christian is ruim 7 kilo en wij zijn om dezelfde reden (had helemaal genoeg van al die extra wasjes!!) nu al overgestapt op maatje 4... Gaat prima.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

Terug
Bovenaan