poepluiers

Marit heeft sinds 4 dagen ontzettend veel poepluieres. Soms wel 6 op een dag. Ik meteen kijken of er tandjes aankomen maar nog niets te zien. Kan het ook al op de darmen gaan werken voor dat ze doorkomen?
Het kan natuurlijk ook door het groente en fruit komen. Verder heeft ze geen klachten gelukkig.
Wel vandaag een hele fles eruit gegooid bij papa in de auto. Hij ging naar zijn ouders maar is weer omgekeerd.
Ze zat helemaal te soppen in haar maxi cosi. Zo zileig.
Marit 20 weken

Nou bij ons vorige week zelfs 13 luiers, maar nog geen tandje te zien, wel el wat te voelen. En moet zeggen nu terug naar ong 4 tot 6 luiers per dag.
en ook ivm met irritatie van haar billen niets bijgevoerd,

Oh wat een arme meid, zo soppend in de maxi cosi, Ik heb het ook 1 x gehad, duurde bijna 1,5 dag voordat het ding echt droog was. En dat op een rit van 3 min, van mn schoonouders naar huis (het goot).

Wat mij is opgevallen is dat sinds ze die poepluiers heeft ze ook wat gemakkelijker wat voeding opgeeft, en Rebecca heeft daar medicijnen voor en maagzuur remmers, dus normaal bijna geen last van maar laatst erger, en nu zakt het weer wat af.

Dus wie weet is die fles eruit ook gewoon op het feit dat er iets irriteerd.

Terug
Bovenaan