Poepoogje

Wie heeft er hier ook ervaring mee? Mijn zoontje is net geholpen aan zijn traanbuisje wat al verstopt zat sinds zijn geboorte. Niets hielp dus dan maar narcose en doorprikken. Nu zit er geen troep meer in maar het oog is nog wel vochtig. We weten dat het niet gelijk over is maar ik ben toch benieuwd hoelang het duurt na een operatie dat hij weer een normaal oogje heeft? Wie heeft ditzelfde meegemaakt?
 
op jou vraag weet ik geen antwoord maar hoe oud was jou zoontje die van mij is nu 6mnd iud en heeft hem ook nog steeds verstopt en heeft hij veel last gehad van het door prikken
groetjes marloes en pim 6mnd oud
 
Hoi Yvon,
Mijn zoontje van 10 maanden is net geholpen aan een verstopt traanbuisje en heeft ook een vochtig oog. Zeker als de zon schijnt heeft hij last van tranen. De dokter vertelde ons dat dit zeker wel 2 weken zou duren.
Groetjes Patries
 
Toen mijn zoontje 7 maanden was zijn beide traanbuisjes doorgespoten. Gelijk na de operatie bleef het vochtig. Wij dachten dat het kwam doordat het nog gezwollen was en dat het vocht daardoor nog niet weg kon. Maar het bleef vochtig. In november, toen hij net een jaar was, hebben we het een tweede keer geprobeerd. We zagen toen gelijk na de operatie resultaat: ze waren droog! En ze zijn ook niet meer vochtig geweest. We zijn blij dat we het nog een tweede keer geprobeerd hebben en mocht ons tweede kindje er ook last van hebben, dan hebben wij zoiets: niet meer opereren met 7 maanden, maar pas wachten tot ze een jaar zijn.

Groetjes,
Melanie
 
Toen mijn zoontje 7 maanden was zijn beide traanbuisjes doorgespoten. Gelijk na de operatie bleef het vochtig. Wij dachten dat het kwam doordat het nog gezwollen was en dat het vocht daardoor nog niet weg kon. Maar het bleef vochtig. In november, toen hij net een jaar was, hebben we het een tweede keer geprobeerd. We zagen toen gelijk na de operatie resultaat: ze waren droog! En ze zijn ook niet meer vochtig geweest. We zijn blij dat we het nog een tweede keer geprobeerd hebben en mocht ons tweede kindje er ook last van hebben, dan hebben wij zoiets: niet meer opereren met 7 maanden, maar pas wachten tot ze een jaar zijn.

Groetjes,
Melanie
 
Terug
Bovenaan