poept de baby te veel?

hoi meiden .
nou mijn dochter poept vanaf gisteren wel heel veel ,na elke voeding en tussentijds ook nog de ene keer is het brijerig de andere keer dun .
ik geef fv .
ik geef sinds vrijdag ook johannesbroodpitmeel misschien dat dat ermee te maken heeft.
heeft iemand anders hier ook last van?

Hoi Cinderella,
Hier heeft de kleine daar een klein beetje last van.
Ik gebruik sinds afgelopen donderdag ook de johannesbroodpitmeel in overleg met het CB.
De arts zei dat dit laxerend kon werken, dus niets om je zorgen over te maken!

Groetjes Ester

Ik merk hier dat we veel dunnigere poepluiers hebben als hij iets teveel melk krijgt (je probeert wat om meer dan drie uur er tussen te krijgen)
Dus misschien eens optellen hoeveel ze krijgt op een dag en hoeveel dat gewichtstechnisch mag zijn

Mijn kleine van 4,5 wkn spuit soms een straal poep alsof ze een jongetje is die plast. De commode zat weer eens onder poep vannacht tijdens het verschonen. Vraag me af of dit normaal is? Ga het morgen bij de cb vragen, we gaan er voor het eerst heen..

mijn zoon van 3weken heeft ook heel veel poepluisres en heeft nu er zelf wat kapotte billetjes van, bn naar het cb geweest en het is zo dat door borstvoeding het sneller verwerkt wordt door de darmen en heel gauw luiers maakt en door het elke keer vegen, schoonmaken , krijg je van die kapotte billen dus niet zo erg hoor die vle poepluirs

Terug
Bovenaan