poernaps

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine heeft overdag alleen maar kleine powernaps van 30 minuten maximaal. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij wat rusiger en wat langer slaapt

Heeft iemand tips. Ook de nachten is meneer onrustig maar slaapt wel aardig. Is wel veel wakker maar we krijgen hem wel weer in slaap

Heeft ie een goed matras?
Wij hebben vorige week nieuw matras gekocht voorheen had hij ikea matras. Geen idee of t daardoor komt maar hij slaapt beter, rustiger.

Wel opletten dat matras niet uit China is geimporteerd, die moet je nooit kopen, schijnen slechte stoffen in te kunnen zitten.

bij ons is dat een beetje vanzelf overgegaan.

Toen hij nog zo weinig sliep heben we er wel alles aan gedaan om het in bed leuk te maken en houden voor hem (speelgoed en mobile en als hij het echt niet leuk vind in bed dan hup er uit). Hierdoor heeft hij wel geleerd om zich in bed goed zelf te vermaken, en dat scheelt al heel veel.

succes

Hoi,

Ik ben een zomer2006 mama en mijn kindje had dat ook. Het ging pas echt beter toen ik leerde accepteren dat hij minder slaap nodig heeft dan de meeste en hem naar twee slaapjes toe deed. Ik denk zo rond de zes zeven maanden. Toen sliep hij gemiddeld twee keer 1 1/2 uur. Nu is hij net aan het overgaan naar een slaapje en waar ik al bang voor was, nu slaapt hij nog maar 1 keer een uur.

Maar niet alle kinderen hebben evenveel slaap nodig.

Annemieke

Terug
Bovenaan