Poesie mauw....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

We waren vorige week bij Tante Ada op visite en toen mocht ik met Janus de poes spelen.Ik vond het geweldig leuk en ik ga nu flink zeuren bij mama of ik ook een poesje krijg.Mama houdt niet zo van katten,dus bij papa ook maar flink zeuren dan denk ik...Hebben jullie ook nog foto's met een diertje??/

Knuffel van  Tess

Hai Tess

Dat wil ik ook wel, zo'n poes... Maar hier hetzelfde probleem: mama heeft er niks mee dus ik ben bang dat het niet gebeurt voorlopig  Dan maar lekker knuffelen met de lapjespoes, of de poes van de buren ofzo.

Dikke kus van Sophie dv Susan

Bij ons is het juist andersom. Mama heeft 15 jaar een poezehoes in huis gehad en hij is in december jl. overleden. Toen zat mama nog niet lekker genoeg in haar velletje om meteen weer een poezehoes in huis te nemen, temeer ook omdat Cleo een ontzettend fijn en fantastisch beest was. Het was net een hond. Hij kwam zodra je hem riep, haha!

Mama denkt er nu serieus over na om toch weer een poezehoes in huis te nemen. Dus misschien binnenkort. Lijkt mij wel erg leuk. Ik heb Cleo niet echt bewust meegemaakt....dus........

Groetjes Siebe

hé Tess gewoon papa en mama heel lief aankijken, dan kunnen ze je toch niet weigeren

Kusje Tess

He Tess, weet je wat ik altijd doe als ik een poes zie...dan roep ik heel hard: AAI! en dan springen ze ineens weg... geen idee waarom ze dat doen. En als ik ze dan besluip terwijl ze op de bank liggen slapen dan steek ik mijn handen in de lucht (zooo groot) en roep ik AAI en dan gaan mijn handjes met geweld naar de te aaien poes.... vinden ze zooooo leuk ???! ook trek ik aan oortjes, staarten en pootjes, krijg ik haar te pakken dan ga ik ook daaraan sjorren...
Mijn mama roept dan: domme poes loop dan ook weg en dan pakt ze mijn handje en zegt: voorzichtig aaien. Geen flauw idee wat ze daarmee bedoelt. Regelmatig jaagt ze de poes weg of zet ze mij ergens anders neer, raar mens, die weet helemaal niet wat leuk is. De poezen vinden het wel leuk, die komen naar mij toe uit zichzelf en als er visite is dan cirkelen ze om mij heen, alsof ze me beschermen willen, ... dat kan toch niet of....
nou ja, poes is leuk voor je hoor (of jij leuk bent voor poes, daar twijfelt mama sterk over)

liefs

Rêve (ow ja ik heb ook al krabjes gehad, vond ik niet zo fijn)

Hoi Tess,

Ik heb ook een vriendenbeestje, onze kat Dion. Hij is heel lief en komt graag met mij kroelen. Als je ook een keer wil komen kroelen, moet je dat maar even zeggen, dan spreken onze mama's wel iets af.

Kusje van Lyanne

Terug
Bovenaan