Poets drang......

Hoi,

Vandaag in een enorme poets drang.....

Heb alles van zijn kant getrokken want alles moet schoon haha. Ben nu 36 weken precies.

Heb ook echt de drang dat alles klaar moet staan en liggen de baby spullen ziekenhuistas.

Zo dit nesteldrang zijn en een teken dat het niet lang meer gaat duren ofnie....?

Er is door een aantal mensen gezegt dat het dit weekend geboren gaat worden. Ook heeft mijn schoonvader gisteren een echte ooievaar voorbij zien vliegen. Zal het toeval zijn.

ben zo benieuwd....

Wat zal het worden?

liefs Renske
 
Ik heb al weken last van nesteldrang ben nu 34wk.
Het hoort erbij.
Ja en of het dan geboren zal worden en wanneer.Dat kan niemand je zeggen. Het is afwachten!!
 
hahah ja erg he dat gepoets..

Moet wel zeggen dat ik bij mijn 1e zwangerschap op de dag dat de bevalling is begonnen nog snel even een paar onderbroeken ben gaan halen, dit was het laatste wat ik nodig had nog, verder was alles klaar. En prompt begon die avond de bevalling...2 weken voor de uitgerekende datum..

Maar 36 weken is wel nog wat vroeg hoor, laat het nog maar lekker een paar weekjes zitten...

Succes!

Liefs Tanmara
 
dat is volgens mij normaal wat je had. het wordt pas gekker als je 's avonds om een uurtje of half tien de tummy tub en het badje gaat schoonmaken met een nagelborstel!! volgende morgen zijn de vliezen gebroken, en bij een kennis van mij die ging de onderkant van de salontafel schoonmaken met een borsteltje!!als je zulke gekke dingen gaat doen dan reken er maar op dat het niet zolang meer duurt!!
 
hihi helaas zegt dat niks over dat de kleine dan geboren zal worden hihi...

Hier heb ik het sinds vandaag te smaak te pakken hahaha... alles moet opgeruimd zijn... maar dat gaat me natuurlijk niet lukken hahaha...

Veel succes met de laatste loodjes meid
 
Ik ben nu 38 en 4 dagen, mijn huis is ook spik en span. Was met 36 weken ook al flink bezig! Maar niet te hard tekeer gaan hoor, want na mijn poetsneiging heb ik een keer 3 dagen met bekkenpijn op de bank gelegen... en dat is het niet waard hoor. Elke dag een klein beetje en niet te snel willen!

Succes!
 
Terug
Bovenaan