poetsdag

Zoals de topic al zegt ik ga vandaag poetsen....
De badkamer heeft echt een grote  beurt nodig.
De kids zijn naar het kinderdagverblijf  ( voel ik me toch  wel  een beetje schuldig over )
Maar ik weet dat ze  het daar echt naar hun zin hebben, en nu kan ik echt een keer poetsen zonder er steeds af te moeten...

Ik ga vanmiddag de rest ff lezen !!!

Groetjes Marina.  

De badkamer staart mij ook al aan, er moet even een soppie doorheen. Marit ligt even op bed, dusssss tijd om even het huishouden te doen...............Maar ook even lekker om gewoon wat te mutsen he!!! Even tijd voor mama!

mmm, tsja, dat voornemen had ik ook gister toen ik naar bed ging. Maar het is nu alweer 12.00 uur. En wat is er gedaan. . . . Ik heb de ontbijtspulletjes in de vaatwasser gezet.
Nou, ben toch al een heel eind
Phira

Nou, ik heb vandaag ook poetsdag hoor. Ik schrijf hier af en toe even wat en verder ben ik aan het poetsen. Stef ligt lekker te spelen, dus ik ga er even tegenaan!

Liefs Annet

Hoi..

Laat ik dat gisteren nou gedaan hebben hihi..
Het zonnetje scheen heerlijk naar binnen en het was echt warm weer hier, deur open gehouden en de hele boel lekker gedaan hele boven verdieping ook meteen meegenomen dus ik ben gelukkig weer helemaal klaar!
Had volgends mij zo en zo het heleweekend zo een voorjaars gevoel miste allees de krokusjes nog hihi!

liefs bianca

Terug
Bovenaan