Poetsen

TWD

New member
Gister heeft mijn vriend de boven verdieping gedaan...vanmorgen ik de keuken...had ineens het idee flink te gaan poetsen...
Het duurde alleen wel langer dan normaal..
Had een druk mannetje tijdens het poetsen...
Lukt het bij jullie allemaal nog?
Bij mij wordt de badkamer een probleem is me te zwaar, waarschijnlijk omdat het maar heel klein os en je er amper je kont kunt keren...
Maar ja mams of vriendlief doet dat dan...

 
nog geen last van erge poetsdrang :)! maar het lukt allemaal nog wel, als mijn 2 mannetjes zich tenminste een beetje gedragen! meestal lopen ze zo in de weg dat er dan van poetsen nog niet veel komt, vooral de badkamer enz. is erg interessant om dan eens in mn emmer te komen kijken.. :(!
 
gaat allemaal wat trager als normaal..normaal ben ik echt een poetsvrouw, en wil alles netjes hebben, maar moet er toch wat makkelijker in zijn..bukken en alles word al wat lastiger met mn buik..normaal deed ik ook het hele huis in 1 keer..maar dat red ik ook niet meer, snel uitgeput.
 
Gaat hier net zo...alleen moet ik sowieso altijd wat makkelijker zijn anders kan ik achter de
Honden aan blijven lopen met een poetsdoek... Maar Goed bukken is er drama. Net even boodschappe gedaan, en iets uit onderste vak die ook nog bijna lee is pakken dat wordtem echt niet meer... Nu was mijn vriend erbij maar anders ben ik dat gewoon 'vergeten' haha
 
Bj mij gaat het ok trager , kan niet bukken krijg dan last en heb last ook van me bekken en bij snelle bewegingen last van harde buiken .

Fietsen begint al een ellende te worden pfff .
 
Ik iets tegenwoordig niet zoveel dus dat zou ik bij mij niet weten...wel als ik lang loop dat ik last krijg, gister ff met de honden gelopen...moesten achter een nieuwe riem aa voor de Bull mastiff(kon er zelf niet meer mee lopen) maar goed bij de winkel helemaal rillerig ineens dus ijs (5bolletjes) croissants en nog aa drink achterover en toen ging het weer...maar begon op den duur naar huis steeds
Langzamer en moeilijker te lopen...maar ja we moeten door he
 
Terug
Bovenaan