Poetsfiemel!

Zijn jullie ook al zo aan de poets?
Ik ben alles aant opruimen de kasten, de stal morgen MOET de kelder eraan geloven! Ik word gek van mezelf. Alles moet schoon, opgeruimd, overzichtelijk enzenz.

Mijn vriend wordt gek van mijn gezeur dat hij klusjes moet doen. Hij vindt dat hij nog tijd genoeg heeft (10 weken). Ik raak al in paniek bij de gedachte dat dan AL alles klaar moet zijn!! Hij vindt dat ik niet moet stressen en ik tijd zat heb. Pfffff maar ik wil NU alles af zodat ik op het kamertje kan gaan zitten dagdromen, kleertjes wassen en inruimen, aan de zwitsal ruiken hahaaha enzenz.

Vandaag stond hij me uit te lachen omdat ik de badkamer alweer stond te schuren!

Hij vind me wel schattig zo hahaha. Gelukkig kan hij erom lachen. Lijkt me ook raar om je vriendin zo te zien die last heeft van haar hormonen.

Groetjes

Haha! Ja, ik ken het!
Ik was al wel van de poets, maar nu als ik al een kruimeltje zie liggen word ik GEK!!!
Alles moet opgeruimd zijn en schoon, want stel dat hij nu eerder komt! :D
Maarja die mannen snappen het niet he! Altijd maar je hebt nog tijd zat joh!!! Grrrr!!! Haha!!

Hallo,

Kan ik een beetje hormonale poetsdrang van jullie krijgen?
Helaas heb ik bij geen van mijn zwangerschappen (ben nu 32.4 zwanger) poetsneigingen gehad.Niet dat het perse nodig is,als je gewoon je huis bij houdt,maar ik ben niet zo van het poetsen!Het zou voor mijn man misschien wel een aangename verrassing zijn,hahaha!

We zijn nu nog met een verbouwing op zolder bezig en die ronden we de komende week af,zodat we aan de babykamer kunnen beginnen,want ik wil ook heel graag zwitsalsnuiven!

Groetjes

Hoi hoi,

Ja enkele weken geleden had ik een topic geopend met hetzelfde 'probleem': nesteldrang! Alles poetsen en 's nachts wakker liggen met de gedachte: ik zou zooo graag de laatjes willen ordenen! Het is inmiddels bij mij wel weggezakt. Ben de laatste dagen extreem moe, dus de zin in poetsen is compleet verdwenen! Alles is inmiddels ook wel babyready, dus nu even voldoende proberen te rusten.

Ik zou zeggen: geniet ervan nu je de kracht er voor hebt en lekker poetsen maar!

Groetjes

hey,

moet zeggen dat er nog niet een echte poetsdrang inzit bij mij. Wil wel alles goed schoon hebben en probeer het ook goed bij te houden. Straks in mn verlof komt mn moeder ook nog een keer lekker helpen zodat ook de laatste dingen op orde zijn (zoals de tuin bijvoorbeeld...) Gewoon elke keer in delen schoonmaken werkt prima en je kan alles prima bij houden.

Succes allemaal met de poetsbuien!!!

liefs

Terug
Bovenaan