POGING 1 !!

A

Anoniem

Guest
hoi
zoals jullie misschien wel weten het ik een nogal verstoord dag en nacht ritme.
vandaag is mijn 1e echt poging om dat terug te veranderen, het is nu ong kwart over negen.
ik was wakker om kwart voor negen, normaal is dit dus midden in de nacht voor mij haha.
ik heb het nu dan ook zwaar, maar goed die kleine is nu tegelijk wakker geworden met mij, dat weet ik zeker omdat ik al ligt wakker was, omdat mijn moeder in mijn kamer was geweest.
toen ik me voor het eerst bewoog, en een keer hoeste was hij ook wakker, ging zich even uitrekken omdraaien ectect.
tot op heden is hij me nog steeds aan het schoppen haha.

Hopen dat het allemaal lukt vandaag heb ik het druk (off the record)sssttt.
dus ik zal vanavond extra moe zijn, en vroeg kunnen slapen.
xxx fijne dag allemaal.
x martine

hoi martine,
goed van je dat je probeert je ritme te veranderen.
het zou zonde zijn dat je baby en jij straks anders niet aan jullie rust toekomen als hij geboren is.
succes met wakker blijven vandaag.
gr lisette

hoi hoi,

allereerst: succes met wakker blijven en super dat je probeert je ritme weer een beetje op orde te krijgen...
Even een korte update, was langere tijd niet online - sorry daarvoor-
Hier is t druk druk druk. 21 sept is mijn jongste zusje getrouwd en daarna zijn we op vakantie gegaan voor een  weekje (noordlimburg) en manlief heeft er een leuke (buik)griep aan overgehouden (ligt dus voor dood vogeltje op de bank).
Heb de laatste week steeds duidelijker beweging in de buik, zo duidelijk dat mijn man t nu ook kan voelen aan de buitenkant.. vond ik wel speciaal..

Ik ga zometeen nog een autorit van 4,5 uur doen (heb mijn jas en paraplu laten hangen op t park, ik hou t maar op zwangerschapsdementie).

tot snel weer en groeten vanaf plantage.
Esther

hahahaha muts.

nou veel rij plezier en tot dinsdag.

nee ik blijf denk ik niet lang wakker, ik heb het gevoel dat het s'avonds laat is en dat ik nog naar bed moet.
maar goed meneer trapt me de hele dag dus wakker blijf ik wel.
het is niet meer vredelievend schoppen, maar meer in elkaar trappen.
nou ja liever dat dan dat ik hem niet voel.

xxx martine

nou succes, maar misschien ben je nu al lekker aan het slapen.
ik kwam vandaag echt niet voor 10 uur mijn bed uit hoor, maar goed het is weekend dan mag dat ook!

grappig dat Sem je de hele dag schopt, mijn kleine is juist enkel aan het slapen en 's nachts en 's ochtends vroeg actief.

gaaap ben nog wakker.
niet geslapen.
ben dood op.

x martine

hoi martine

slaap je al??? lekker op tijd naar bed gegaan of ben je nog op!
dat was wel ff wennen denk om zo vroeg weer op te staan.
slaap lekker

groetjes cindy

hoi.

het is gelukt om op tijd in bed te gaan liggen 12 uur lag ik helemaal gedouched en al erin.

maar zoals jullie aan dit tijstip kunnen zien, ben ik riant de fout in gegaan.
ben net wakker .

vanavond maar weer vroeg erin.

xx martine

Terug
Bovenaan