poging 2 kleine update

Nou vorig bericht was inderdaad klein, weet niet wat er gebeurde maar ineens was mijn bericht verwerkt.

Hallo meiden,
Hier een klein berichtje van mij. Ik ben deze week weer niet actief geweest op het forum, was weer eens druk, en door familie omstandigheden is het er niet van gekomen, en mijn hoofd staat er ook niet zo naar de laatste tijd. Ben dus even niet zo met zwangerworden bezig (dit alles door mijn opa die terminaal is op dit moment) verder wijt ik hier maar niet te veel over uit. Dat wil ik jullie liever besparen.

Maar goed, ik ben dus bang dat ik vandaag of morgen weer ongesteld word. (klopt hoor morgen dag 28 dus mijn cyclus gaat goed)
Maar ja het is natuurlijk de bedoeling dat ik NIET Ongesteld word.
Hebben er ondanks die Mitella die in de weg zat en een man die daardoor ook niet erg uit de weg kon genoeg aan gedaan. Maar ben bang dat het wederom niet is gelukt.

Ga nu snel voetbal kijken.
Denken jullie dat we winnen vanavond???????????????????

Liefs,
Cynthia

Hoi Cynthia, inmiddels is duidelijk dat nederland gewonnen heeft.

Tje, wat vervelend van je opa, zulke dingen zijn nooit leuk en hakken er emotioneel erg in. Heel veel sterkte hiermee..!
Ik weet ook zeker dat ik ongesteld word, mijn hele lijf voelt weer als ongesteld worden zeg maar. Vandaar dat ik het zo zeker weet. Of ik moet als ik zwanger ben hetzelfde voelen, maar iets in me zegt dat ik me dan toch net effe anders moet voelen, lekker warrig he, kan het niet zo goed uitleggen. Ik moet ook zeggen dat ik ook niet vewacht dat ik nu zwanger word, omdat het zaad kwalitatief zo slecht is dat die kans nihil is, we wachten gewoon de operatie af (van mijn man), daarna zal ik het wel weer spannend gaan vinden en ieder maand denken zou het dan nu.......
Maar tot die tijd verwacht ik eigenlijk niets, we klussen wel omdat we alletwee vinden niet geschoten is altijd mis hahahaha, omdat niets doen ons ook geen fijn gevoel gaf, dan is het toch net of je een kans voorbij laat gaan zeg maar.
Nou het is al laat ik ga naar mijn bedje, welterusten, ik spreek je wel weer.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan